Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-29@06:21:54 GMT

کشف 164کیلوگرم انواع مواد مخدر در تهران طی دو عملیات

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۲۳۰۳

کشف 164کیلوگرم انواع مواد مخدر در تهران طی دو عملیات

به گزارش صدای ایران، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در این باره اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر قصد دارد مقادیری تریاک از قاچاقچیان شرق کشور تهیه و با استفاده از یک دستگاه کامیون فاو به تهران منتقل کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و بررسی موضوع از سوی تیمی از ماموران پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه طی انجام تحقیقات پلیسی مشخص شد، متهم محموله مذکور را پس از گذشتن از  شهرستان «شهر رضا» از توابع استان اصفهان، به شهر تهران منتقل خواهد کرد، گفت:با مشخص شدن صحت اطلاعات نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و با اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران به استان اصفهان اعزام شدند.


 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان اصفهان خودرو متهم در محور مواصلاتی به شهرستان «شهر رضا» شناسایی شد و مراقبت های ویژه پلیسی آغاز شد.

سرهنگ حسنوند ادامه داد: پس از مدتی در یک موقعیت مناسب در یک عملیات مشترک خودرو متهم را متوقف کردند که طی بازرسی از آن ۱۰۹ کیلوگرم تریاک جاساز شده کشف شد.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اظهار کرد: متهم پس از دستگیری به مقر پلیس انتقال یافت و در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.
 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در ادامه از دستگیری سه قاچاقچی مواد مخدر در «حسن آباد فشافویه»  در عملیات دیگری خبر داد و درباره جزئیات این عملیات گفت: چندی پیش مشخص شد که یکی از قاچاقچیان مواد مخدر با همکاری دو همدستش قصد دارد مقداری مواد مخدر را از استان‌های جنوبی کشور خریداری کرده و با یک دستگاه کامیون تحت پوشش «بار میوه» به تهران منتقل کند. 

وی گفت: بر همین اساس تیمی از ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند و برای شناسایی و دستگیری متهم و همدستانش وارد عمل شدند.

سرهنگ حسنوند گفت: متهم قصد داشت، محموله میوه را در میدان تره بار تخلیه کند بنابراین رصدهای اطلاعاتی ماموران پایگاه هشتم این پلیس آغاز شد و آن‌ها پس از مدتی کنترل خودروهای عبوری، خودروی متهم را در محورهای مواصلاتی حسن آباد-فشافویه مشاهده کردند.

وی افزود:‌ ماموران طی انجام عملیات تعقیب این خودرو را متوقف کردند و پس از آن راننده و دو سرنشین خودرو را دستگیر و در بازرسی از خودرو، مقدار ۵۱ کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک، سه کیلو حشیش و ۶۶ گرم کوکائین که در محموله میوه جاساز شده بود را کشف کردند.

به گفته وی با تکمیل پرونده و ثبت اعترافات متهمان، هر سه متهم برای رسیدگی قضائی به دادسرا معرفی شدند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۲۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد

سرهنگ سعید راستی گفت: ماموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران طی ۳ روز گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران دریافت کرده و با حضور در محل و انجام تحقیقات اولیه متوجه شدند که یکی از اشرار سابقه‌دار این محدوده با سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرده است؛ اقدامی که سبب رعب و وحشت ساکنان این محل شده بود.

وی با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت، گفت: تحقیقات کارآگاهان نشان داد که درگیری میان چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و در این میان متهم برای قدرت‌نمایی اقدام به تیراندازی کرده و از محل متواری شده است.

راستی با بیان اینکه مخفیگاه متهم از سوی ماموران مورد شناسایی قرار گرفت، اظهار کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم، هماهنگی با مقام قضایی انجام شد و پس از هماهنگی با مقام قضائی این فرد در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان اینکه متهم تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به جرم خود اعتراف کرد، گفـت: متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

منبع: ایسنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • جاساز تریاک در پیکان
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان