Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جدیدترین اطلاعات منتشر شده نشان می ‎دهد که بیش از ۱۴ هزار زندانی در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده‎ و دستکم ۲۱۵ نفر جان خود را از دست داده‎اند. تاریخ انتشار: 16:25 - 15 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۷۹۴۷

خبرگزاری میزان – آمار منتشر شده از سوی پایگاه «مارشال پراجکت» نشان می‌دهد که ۱۴ هزار و ۴۰۰ نفر از زندانیان آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده‎اند و ۲۱۵ نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‎اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکا بیشترین شمار زندانیان را در میان کشور‌های جهان دارد و ویروس کرونا در زندان‌های پرجمعیت این کشور با روندی صعودی در حال انتشار است.

این در حالی است که آماری که اداره زندان‌های آمریکا منتشر کرده ادعا می‎کند که هزار و ۹۱۹ زندانی به کرونا ابتلا شده‎اند و ۳۷ نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

جمعیت بالای زندانیان در محیط‌ های کوچک در زندان‌های آمریکا و کمبود تجهیزات محافظتی و بهداشتی از جمله علل انتشار گسترده ویروس کرونا در زرندان‌های آمریکا گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: «زندان‎ها مانند بمب ساعتی در حال انفجار شدند» هزاران زن زندانی در آمریکا در معرض ابتلا به کرونا

از سوی دیگر «میشل کارواجال»، مدیر اداره زندان‌های آمریکا نسبت به کمبود مواد و تجهیزات آزمایش کرونا در زندان‌ها اعتراض دارد و قرنطینه زندانیان در شرایط کنونی بسیار دشوار است.

در حال حاضر شمار افرادی که در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند به بیش از یک میلیون و ۱۸۸ هزار نفر افزایش یافته و بیش از ۶۸ هزار نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‎اند.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا حوادث بین الملل کرونا در آمریکا جان خود را از دست داده اند زندان های آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۲۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی از زبان همسر و کیلش
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • وضعیت آخرالزمانی دانشگاه‌های آمریکا +عکس و فیلم
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا