Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@20:06:10 GMT

شهردار تبریز:صفه مقبره الشعرا تا پایان سال تکمیل می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۲۹۷۷

شهردار تبریز:صفه مقبره الشعرا تا پایان سال تکمیل می شود

شهردار تبریز از تکمیل صفه مقبره الشعرا تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: شهرداری تبریز در پروژه مقبره الشعرا فراتر از وظایف خود عمل می‌کند. ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین باهر در بازدید از پروژه مقبره الشعرا و ارزیابی پیشرفت این پروژه،اظهار داشت: مقبره الشعرا از جمله پروژه‌های شهرداری منطقه 10 است که پیگیر هستیم تا صفه این مجموعه را تا پایان سال تکمیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همان طور که همه می‌دانند، مقبره الشعرا پروژه شهرداری نیست و شهرداری تبریز بخاطر اینکه این محل، یک فضای تاریخی و گردشگری هست به موضوع ورود کرده است.

شهردار تبریز با بیان اینکه پیگیر کمک های دولتی برای تامین بخشی از هزینه های پروژه مقبره الشعرا است، عنوان کرد: برنامه ریزی این است که اگر تامین اعتبار از سوی دولت به موقع انجام شود، تا پایان سال، صفه مقبره الشعرا را تکمیل می کنیم و حداکثر تا یک ماه، از حد شمال دیواره ها برداشته شده و مجموعه برای بازدید عموم آماده می شود.

وی افزود:در کنار المان مقبره الشعرا، بخشی از مجموعه موزه هنر و کافه هنر مقبره الشعرا آماده بهره برداری است. موزه استاد حسینی تقریبا تکمیل شده و در کنار آن، بخش های دیگر را حداکثر تا سه ماه جمع بندی می کنیم تا به نوعی قسمتی از فضای مقبره الشعرا را برای بازدید عموم آماده کنیم.

شهین باهر با تاکید بر اینکه در پروژه مقبره الشعرا، شهرداری تبریز فراتر از وظایف قانونی خود عمل می‌کند، گفت: به رغم اینکه در قانون، مدیریت واحد شهری عملاً اتفاق نیفتاده است اما وقتی میهمان و مسافر به تبریز می‌آید و مقبره الشعرا را با این وضعیت می‌بیند، همه ما ناراحت می‌شویم به همین دلیل شهرداری پا پیش گذاشته تا این مشکل را حل کند.

وی ادامه داد: اگر منتظر اعتبارات دولتی باشیم، شاید 10 ها سال طول بکشد تا این پروژه جمع بندی شود و از این رو شهرداری به این پروژه ورود کرده تا در سریع ترین زمان جمع بندی کند و مقبره الشعرای تبریز که به نوعی نماد و معرف تبریز است و تمامی گردشگران در تبریز حتما از اینجا بازدید می کنند، در سریع ترین زمان برای بازدید آماده شود.

شهردار تبریز: برای تکمیل پروژه مقبره الشعرا به اعتبارات دولتی نیاز داریمپاسخ مدیرکل ارشاد آذربایجان شرقی به منتقدان؛ نزدیک به 10 میلیارد برای اتمام پروژه مقبره الشعرا اختصاص یافتیک فوریت طرح حفظ و احیاء آثار و محوطه‌ تاریخی مقبره الشعرای تبریز تصویب شد

شهردار تبریز یادآور شد: خادمان مردم در شهرداری تبریز در کنار 300 وظیفه ای که قانون برای آنها تعریف کرده و انجام می دهد، در چنین وضعیت اقتصادی کشور و در شرایطی که درآمد شهرداری کم است و بدهی هایی از قبل دارد، به لطف خدا و بخاطر رضایت مردم و و طبق مسئولیت پذیری که دارد، این پروژه ها را نیز اجرا می کند.

وی افزود: این تلاش ها به دلیل این است که فضای تبریز برای گردشگری فراهم شود. مباحث اقتصادی شهر برای ما مهم است و تا زمانی که اقتصاد شهر رشد نکرده، نه شهرداری موفق است نه مدیران شهری و بر این اساس همه ما تلاش می کنیم که وضعیت اقتصادی شهر و استان ما بهتر شود و رفاه و آسایش در شهرمان ارتقا یابد.

انتهای پیام/115/ ع

R7887/P1494/S6,47/CT12 واژه های کاربردی مرتبط آذربایجان شرقی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی پروژه مقبره الشعرا شهرداری تبریز شهردار تبریز تا پایان سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۲۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی صبا را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، سید محمد ناظم رضوی درباره آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی صبا عنوان کرد: مسائل حقوقی این پروژه رفع شده‌اند و در حال حاضر با توجه به اینکه این فضا سال‌ها بلااستفاده مانده است، برای بازنگری طرح مشاور گرفته شده است.

وی افزود: مشاور میزان کار باقی‌مانده و تکمیل بخش‌هایی که در گذشته نیمه کاره مانده یا حتی به مرور زمان نیاز به بازنگری دارند و به نوعی نیاز است بخش‌هایی را مجدد به صورت ویژه طراحی کنند را برآورد می‌کند.

رضوی با اشاره به اینکه منطقه ۷ به عنوان مجری در این پروژه نقش خواهد داشت، گفت: به احتمال بسیار قوی طی ماه‌های اخیر کار اجرای عملیاتی این پروژه را انجام خواهیم داد، بودجه‌ای هم برای این امر در نظر گرفته شده است. شهرداری منطقه ۷ نیز عملیات اجرایی پروژه را عهده‌دار خواهد بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر تمام بخش‌ها و شریک سرمایه‌گذار به تعهدات خود عمل کنند، به احتمال بسیار قوی تا پایان ۱۴۰۳ می‌توانیم بخش فرهنگی و تجاری را توأمان راه‌اندازی کنیم.

بر اساس گزارش سایت شهر، وی در پایان گفت: امیدوارم امسال اتفاقات خوبی را با دستور شهردار و بخش‌های مختلف مدیریت شهری برای شروع قسمت پایانی و تکمیل فاز بهره‌برداری شاهد باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه