Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@13:09:03 GMT

اروپا: انگلیس تاکنون به روند کاهشی شیوع کرونا نرسیده‌ است

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۳۱۴۸

اروپا: انگلیس تاکنون به روند کاهشی شیوع کرونا نرسیده‌ است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترر، «آندریا آمون» (Andrea Ammon) مدیر مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ها در اروپا امروز دوشنبه در اظهاراتی اعلام کرد که انگلیس در میان ۵ کشور اروپائی است که تا کنون در خصوص شیوع ویروس مهلک کرونا روند کاهشی در پیش نگرفته است.

مدیر مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ها در اروپا با شرکت در یک کنفرانسی ویدئویی به قانون‌گذاران اروپایی در این خصوص اعلام کرد: شیوع ویروس کرونا در بلغارستان همچنان صعودی است و در انگلیس، لهستان، رومانی و سوئد نیز در ۱۴ روز گذشته تغییرات قابل ملاحظه ای به لحاظ میزان شیوع این بیماری مشاهده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«آندریا آمون» در ادامه اضافه کرد که در سایر کشورهای اروپایی شمار موارد ابتلا به کرونا کاهش داشته است و تا روز شنبه، موج اولیه شیوع (در اروپا) از نقطه اوج خود عبور کرده است.

این در حالیست که «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس پس از بازگشت به سر کار خود به دنبال ابتلا به کرونا؛ پنجشنبه گذشته ادعا کرده بود که لندن از نقطه اوج شیوع ویروس کرونا عبور کرده و در سرازیری افتاده است!

کد خبر 4917028

منبع: مهر

کلیدواژه: اتحادیه اروپا انگلیس ویروس کرونا بوریس جانسون ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عراق عربستان سعودی دونالد ترامپ فلسطین ایران شیوع کرونا روسیه لبنان داعش افغانستان امارات متحده عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۳۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه

به گزارش قدس آنلاین، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز (پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته افت ۱۳۰ هزار تومانی داشت و به ۴۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۱۳۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی دیروز، ۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۱۸۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ۲۴ میلیون و۸۰۰ هزار تومان و ربع سکه با افت ۱۴۰ هزار تومانی ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی به نرخ ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دادوستد شد که نسبت به روز گذشته ۸۳ هزار تومان کاهش را ثبت کرد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۵۳۰ هزار و ۹۰۰ تومان فروخته شد که نسبت به قیمت پایانی دیروز ۱۶ هزار تومان کاهش را تجربه کرد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی امروز به ۲ هزار و ۳۲۲ دلار رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • احتمال بازگشت دلار به کانال ۶۱ هزارتومانی
  • روند کاهشی جرم سرقت در استان کرمان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است / طرح‌ شیطانی منزوی کردن ایران تاکنون به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نمی‌رسد
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • بازار دلار سرد‌تر می‌شود؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه