Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-28@21:29:55 GMT

درگیری پلیس هند با کارگران معترض مهاجر

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۳۳۵۴

ساعت24-همزمان که محدودیت‌های مربوط به ویروس کرونا در هند کاهش می‌یابند، پلیس هندوستان امروز با گروهی از کارگران مهاجر معترض در این کشور درگیر شد.

 در حالی که مقامات کشور هندوستان در حال لغو تعطیلی‌های مربوط به بیماری کرونا هستند، امروز، در غرب ایالت «گجرات» هندوستان، پلیس این کشور به منظور متفرق کردن کارگران مهاجری که برای اعتراض تجمع‌کرده بودند، به سمت آنان گاز اشک‌آور پرتاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته خبرگزاری رویترز، بر اساس گفته دولت هند، تعطیلی‌های سراسری در کشور هند، که از بیست و پنجم مارس (6 فروردین) به اجرا در آمدند، اکنون در برخی مناطق این کشور کاهش می‌یابند اما باز‌گشایی برخی مناطق در این کشور تا هفدهم ماه مه (28 اردیبهشت) ادامه خواهد داشت.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در هند به بیش از 42 هزار و 500 نفر رسیده است، که از این تعداد، یک هزار و 300 نفر کشته شده‌اند.  

خبر‌گزاری رویترز در ادامه این خبر نوشت، طبق گفته یک مقام هندی، امروز حدود ۱۰۰۰ کار‌گر که از سفر آنها به دلیل شیوع ویروس کرونا در هند، ممانعت به عمل آمده بود در حومه شهر صنعتی «سورات» تجمع کردند و به اعتراض پرداختند.  

یکی از مقامات اداره پلیس شهر «کادودارا» در هند، که نزدیک به این حادثه بود، به شرط ناشناخته ماندن به رویترز اعلام کرد: «پلیس برای متفرق کردن این معترضان، در میان آنها گاز اشک‌آور پرتاب کرد.»

به نوشته رویترز، تلویزیون هند تصاویری از پلیس این کشور را نشان داد که به ساختمان‌ها و خانه‌ها در این ناحیه وارد می‌شوند و مردم را دستگیر می‌کنند.

شهر صنعتی سورات که مهد تولید الماس است بعد از آغاز تعطیلی‌های مربوط به بیماری کرونا، چندین اغتشاش کارگری را به خود دیده است.

تعطیلی‌های مربوط به بیماری کرونا، وضعیت اقتصادی ۱۴۰ میلیون کار‌گر مهاجر هندی را به خطر انداخته است. مقامات این کشور اعلام کرده‌اند که شکست ویروس کرونا در کشوری که 1.3 میلیارد جمعیت دارد و کشوری که خدمات بهداشتی در آن به کندی ارائه می‌شود، اهمیت دارد.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۳۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات آمریکا شایستگی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ناصر کنعانی با بازنشر ویدئویی از خشونت پلیس آمریکا بر علیه دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی، در این نوشته خود آورده است: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی#فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله میان شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است.

مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص #حقوق_بشر، # حقوق_زنان و # آزادی_بیان را ندارند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نحوه عجیب بازداشت دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا + فیلم
  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا
  • بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا + فیلم
  • (ویدئو) پلیس آمریکا چادر دانشجویان معترض را به آب بست
  • وزیر علوم: پلیس آمریکا آزادی را در برخورد با دانشجویان معترض لگدمال کرد
  • پلیس آمریکا چادر دانشجویان معترض را به آب بست | ویدئو
  • دیدنی های امروز؛ توفان اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین از آمریکا تا اروپا
  • کمترین تنش کارگری سال گذشته استان، مربوط به شهرستان کرمان
  • مقامات آمریکا شایستگی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند+ فیلم