Web Analytics Made Easy - Statcounter

چندین ایالت آمریکا به منظور حفظ اقتصاد شناور، کاهش محدودیت های ناشی از کروناویروس را آغاز کرده اند؛ این در حالی است که تعداد موارد ابتلا در حدود 20 ایالت روند صعودی داشته و به بحران تبدیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ چندین ایالت آمریکا طی چند هفته گذشته به منظور حفظ اقتصاد شناور، کاهش محدودیت های ناشی از کروناویروس را آغاز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، تعداد موارد ابتلا به کروناویروس در کشور به طور قابل توجهی کاهش نمی یابد و فوتی های بیشتری پیش بینی می شود.

کُمیسر "اسکات گاتلیب" رئیس سابق سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) گفت: "تلاش ها در راستای کاهش تعطیلات به طور کامل در آمریکا ناکام نماند، اما در حد انتظار نیز مؤثر نبود."

گاتلیب که در حال حاضر برای اندیشکده مؤسسه آمریکایی اینتِرپرایز (Enterprise) کار می کند، اظهار داشت که شمار عفونت ها در منطقه اطراف نیویورک‌سیتی در حال کاهش است، اما ایالت نیویورک که از زمان شیوع این ویروس مهلک در کل کشور در صدر آمار کروناویروس قرار داشته است همچنان با یک روند تصاعدی مواجه است.

وی خاطرنشان کرد که تعداد موارد ابتلا در حدود 20 ایالت آمریکا از جمله؛ کارولینای شمالی و تنسی که اخیرا محدودیت های قرنطینه را آغاز کرده اند نیز روند صعودی دارد.

این کارشناس اظهار داشت: "ما انتظار داشتیم که شاهد کاهش چشمگیرتری از موارد جدید و مرگ و میر در سراسر کشور باشیم. اما آن را نمی بینیم."

رئیس سابق سازمان غذا و داروی آمریکا پیش بینی کرد که در فصل تابستان حدود 1000 کشته در روز و همچنین 20،000 یا 30،000 مورد ابتلای ثبت شده روزانه در کشور می تواند عادی باشد.

او توصیه کرد: "ما اکنون در حدود 30 روز شاهد 30،000 مورد ابتلا و 2000 فوتی در روز هستیم. اگر این مسئله را بدانیم که احتمالا از هر 10 عفونت تنها 1 مورد را تشخیص داده ایم یعنی 30،000 مورد در واقع 300،000 مورد است."

این کارشناس معتقد است که وقتی مردم حفاظ خود را کاهش داده و در فصل پائیز به کار و مدرسه بازمی گردند، شرایط حتی با خطر ابتلا به اپیدمی جدید یا شیوع گسترده از این بدتر هم می شود.

این کمیسر سابق انتظار دارد که آمریکا تا پایان ماه ژوئن 100،000 کشته بر اثر کووید19 داشته باشد. این پیش بینی پس از اظهارات اخیر "دِبورا بیرکس" هماهنگ کننده مقابله با کروناویروس در کاخ سفید مبنی بر اینکه کووید19 می تواند جان 100،000 تا 240،000 شهروند آمریکایی را بگیرد، بیان شد.

دونالد ترامپ برخلاف اظهارات فوق، طی یک تخمین غیر منتظره، کل فوتی های آمریکا بر اثر عفونت را 70،000 نفر اعلام کرد. او از زمان آغاز بحران سلامت تاکنون، تخمین های متفاوتی را درباره تأثیر نهایی بیماری همه گیر اعلام کرده است.

وی گفت: "من فکر می کنم که تا پایان ماه ژوئن باید مراقب آنچه که رخ می دهد باشیم. پیش بینی فراتر از ماه ژوئن بسیار دشوار است، زیرا این ویروس می تواند شیوع زیادی داشته باشد یا ممکن است در تابستان متوقف شود."

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط دانشگاه جان هاپکینز از میان 1،185،167 مورد ثبت شده ابتلا به کروناویروس در آمریکا بیش از 68،495 نفر کشته شده اند. نیویورک با حدود 320،000 مورد ثبت شده تاکنون بیشترین تعداد کووید19 را داشته است. پس از آن، ایالت های نیوجرسی، ماساچوست و ایلینوی تعداد کمتری از این عفونت را دارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: موارد ابتلا پیش بینی 000 مورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۴۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستمزد باورنکردنی دیوید تیلور در نقش جدید

برای طرفداران کشتی در آمریکا، احتمالاً در حال حاضر هیچ خبری بزرگتر از مربیگری دیوید تیلور در اوکلاهاما وجود ندارد. تیلور پس از پایان ناامیدکننده مسابقات المپیک خود در ماه گذشته، احتمالاً دفعه بعد به عنوان یک حریف آتشین پا به ایالت پن خواهد گذاشت. او به دنبال این است که از فرصتی که در اختیارش قرار می‌گیرد نهایت استفاده را ببرد.

وی در انتخابی المپیک مقابل آرون بروکس شکست خورد و احتمالاً این چیزی است که باعث شد دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۲۰ به فکر استراتژی متفاوتی باشد و با اعلام نقش جدید خود به عنوان سرمربی برای ایالت اوکلاهاما، شاید بتواند جاه طلبی‌های خود را تحقق بخشد.

در پست اخیر پت مینیو از The Wrestling Room در ایکس، موجودی جدید اوکلاهاما به اشتراک گذاشته و اشاره شده است که زمان دیوید تیلور چگونه شروع می شود. در این پست آمده است: با مربیگری دیوید تیلور یک مرکز کشتی کاملاً جدید ۴۰ میلیون دلاری وارد رقابت می‌شود. با این بودجه کلان باشگاه اعلام شده دیوید تیلور یک میلیون دلار حقوق خواهد داشت.

  منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی در این افراد کمتر است
  • دستمزد باورنکردنی دیوید تیلور در نقش جدید | توفیق اجباری نرسیدن به المپیک برای جادوگر
  • دستمزد باورنکردنی دیوید تیلور در نقش جدید
  • تصاویر هوایی از حجم ویرانی های عظیم سیل در برزیل | ویدئو
  • افزایش فشارها برای استعفای سوناک
  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • ببینید | فیلمی پربازدید از شدت گردباد و طوفان در ایالت نبراسکا در آمریکا
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • قیمت نفت / برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد