Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان آلمانی قرمز‌ها قرارداد خود را با باشگاه ترکیه‌ای فسخ کرد.

طرفداری- تابستان 2018، لوریس کاریوس پس از اشتباهات فاجعه‌بار در برابر رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا، به صورت قرضی به باشگاه بشیکتاش ترکیه پیوست.

به گزارش گل، لوریس کاریوس طی ماه‌های اخیر، مشکلاتی را با مسئولان بشیکتاش بر سر پرداخت دستمزد خود داشته است و اکنون پس از عدم دریافت دستمزد خود در طی شیوع ویروس کرونا در ترکیه و تعطیلی فوتبال در این کشور، قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در اینستاگرام خود راجع به این موضوع گفته است:

سلام به همگی. امروز قراردادم را با باشگاه بشیکتاش فسخ کردم. شرم آور است که پایان کار من در این باشگاه اینگونه به اتمام رسید، اما شما باید بدانید که من همه تلاش خود را کردم تا مشکلات خود با این باشگاه را حل کنم. طی ماه‌های اخیر خیلی صبور بوده‌ام و بارها و بارها با هیئت مدیره صحبت کرده‌ام. همین اتفاقات در سال گذشته نیز رخ داد و متاسفانه آن‌ها سعی نکردند تا این مشکل را حل کنند و حتی پیشنهاد من برای کاهش دستمزد خود برای کمک به باشگاه را رد کردند. خیلی برای من مهم است که شما بدانید که من از بازی کردن در این باشگاه خیلی لذت برده‌ام. بشیکتاش می تواند با داشتن چنین هوادارن پر شوری که دارد، همیشه فوق العاده ظاهر شود. شما همیشه در اوقات خوب و بد از من حمایت کردید و من همیشه از شما به بهترین شکل ممکن یاد خواهم کرد. همچنین من می خواهم از هم‌تیمی‌های خود، کادر مربیگری و تمامی کارکنان باشگاه بشیکتاش تشکر کنم. شما از روز اول با آغوشی باز از من حمایت کردید.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه بشیکتاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۴۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای بیست و پنجمین بار می‌گویم، از لیورپول نپرسید

به گزارش "ورزش سه"، این روزها سوالات زیادی در مورد انتقال قریب الوقوع آرنه اسلوت به لیورپول مطرح می شود، در حالی که سرمربی هلندی تمرکزش را روی بازی های باقیمانده فاینورد در فصل جاری گذاشته است.

اسلوت روز یکشنبه صدمین بازی خود را با فاینورد جشن خواهد گرفت ولی بار دیگر پرسش ها در مورد انتقال قریب الوقوع او به لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ در نشست خبری، بر هر چیزی دیگری غالب بود.

اسلوت گفت: «برای بیست و پنجمین بار، من واقعاً نمی توانم به این سوال پاسخ بدهم چون هنوز هیچ چیز رسمی وجود ندارد، زیرا من اینجا با نشان فاینورد روی سینه‌ام، نشسته‌ام. بنابراین دوست دارم که این کنفرانس مطبوعاتی فقط در مورد فاینورد باشد، اما فکر می‌کنم شما سعی کنید دوباره درباره لیورپول سوال بپرسید.»

اسلوت اضافه کرد: «مطمئن هستم که همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت، اما واقعا نمی توانم به سوالات دیگری در رابطه با انتقال به لیگ برتر انگلیس پاسخ دهم. اگر این روند ادامه پیدا کند، کنفرانس خبری ناراحت کننده ای برایم خواهد شد. فکر می کنم مناسب است در پایان فصل به این سوالات پاسخ دهم. چون من اینجا تمرکزم روی فاینورد است.»

دیگر خبرها

  • برای بیست و پنجمین بار می‌گویم، از لیورپول نپرسید
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • می‌ترسم لیورپول با اسلوت مثل یونایتد شود!
  • گرام سونس: فکر می‌کردم لیورپول قهرمان لیگ می‌شود اما پایان ناامید‌کننده‌ای رقم خورد
  • ویرجیل فن دایک بهترین هم تیمی‌اش در لیورپول را انتخاب کرد / فیلم
  • تیزر جالب نایکی از معرفی پیراهن اول لیورپول در فصل 2024/25 / فیلم
  • رونمایی از پیراهن اول لیورپول در فصل 25-2024 + عکس
  • شاید صلاح این پیراهن لیورپول را به تن نکند!
  • اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد
  • هواداران دورتموند و سردادن شعار تو هرگز تنها قدم نخواهی زد، سرود معروف هواداران لیورپول / فیلم