Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@10:29:21 GMT

کمک حدود ۶۹ میلیارد تومانی کرمانشاهی ها به آسیب دیدگان کرونا

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۵۱۲۵

کمک حدود ۶۹ میلیارد تومانی کرمانشاهی ها به آسیب دیدگان کرونا

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند امروز دوشنبه در دیدار با جمعی از جوانان جمعیت هلال احمر به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی صلیب سرخ وهلال احمر، ضمن تبریک این هفته به تلاشگران این عرصه، اظهار داشت: داوطلبین و امدادگران در همه بحران‌ها بدون هیچ چشم داشتی به خاطر عشق به اسلام و مکتب امام حسین (ع) و همچنین نوع دوستی، حضور فعال دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه افزود: داوطلبی واژه‌ای است مثل ایثار، از خودگذشتگی و جوانمردی که در بحران‌ها برای نجات جان و مال مردم حاضرند از جان خود بگذرند. وی خاطر نشان کرد: داوطلبین و امدادگران در بحران‌های مختلف فقط به فکر نجات جان و مال مردم هستند تا خاطره خوبی در ذهن آنها به جای بگذارند. بازوند با بیان اینکه هیچ خدمتی بالاتر از اقدامات داوطلبین هلال احمر وجود ندارد، گفت: اینها کسانی هستند که در صعب العبورترین مکان‌ها و سخت‌ترین شرایط به خاطر عشق به خدا خدمت می‌کنند و از جان خود می‌گذرند تا جان یک نفر را نجات دهند. وی با بیان خاطراتی از رشادتها و تلاش‌های داوطلبین هلال احمر در حادثه زلزله و سیل استان کرمانشاه، بیان داشت: این جمعیت در قضیه کرونا نیز در سخت‌ترین روزها و شرایط آب و هوایی تنها کسانی بودند که در ورودی شهرها مشغول غربالگری بودند. بازوند خاطر نشان کرد: در پویش همدلی نیز بسیار خوب درخشیدند و خالصانه کمک‌ها را به افراد نیازمند می‌رسانند. وی از نقش هلال احمر در اغناسازی و اطلاع رسانی اشاره کرد و اظهار داشت: اینکه اعلام می‌شود در غرب کشور ۷۸ درصد مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند به پاس روشنگری‌ها و آموزش‌های این جمعیت است. استاندار کرمانشاه گفت: خوشبختانه در استان کرمانشاه رعایت پروتکل‌های بهداشتی به یک فرهنگ عمومی تبدیل شده است و این اقدام در کشور مورد تقدیر قرار گرفته است. وی بیان داشت: امروز اگرچه وضعیت استان کرمانشاه مطلوب است اما نباید این امر مردم را غافل کند لذا ضروری است همچنان مردم در رعایت توصیه‌های بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند اهتمام ویژه داشته باشند. بازوند، مردم را عضو اصلی ستاد کرونا برای کنترل بیماری معرفی کرد و اظهار داشت: در استان کرمانشاه بالاترین پیکی را که پس از شیوع بیماری تا کنون داشتیم ۱۹۸ نفر بوده است اما الان حدود ۱۵۰ بستری داریم، در حالی که ما برای شرایط سخت حدود ۱۰۰۰ تخت را آماده کرده‌ایم. مدیر ارشد استان افزود: کشور ما قبل از بحران کرونا با بحران سخت‌تر تحریم‌های ظالمانه و جنگ اقتصادی مواجه بود، بدون شک همچنان که از این بحران با همدلی عبور کردیم، بحران کرونا را نیز با مدیریت می توانیم‌کنترل کنیم. وی با اشاره به رزمایش همدلی بی نظیر سپاه نبی اکرم ( ص) استان کرمانشاه در جمعه گذشته، گفت: تا کنون مردم استان با شرکت گسترده در این رزمایش حدود ۶۹ میلیارد تومان به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا کمک کردند که قابل تقدیر است. استاندار کرمانشاه اظهار داشت: داوطلبین، سرمایه اصلی و ضامن موفقیت جمعیت هلال احمر محسوب می‌شوند لذا باید از آنها حفاظت و حراست کنند. گفتنی است در پایان این ‌مراسم از منتخبین داوطلب و جمعی از پرسنل جمعیت هلال احمر تقدیر بعمل آمد. کد خبر 4917165

منبع: مهر

کلیدواژه: هوشنگ بازوند کرمانشاه ویروس کرونا ویروس کرونا ماه مبارك رمضان شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین ایلام شهرکرد کمک به نیازمندان گرگان بیرجند مواسات بارش باران جهش تولید استان کرمانشاه هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۵۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل دفتر توسعه خانه‌های هلال کشور ظهر چهارشنبه در آئین افتتاحیه خانه هلال شهرستان دشتستان گفت: وقتی از نیاز و اهمیت وجودی این مکان‌ها در روستا و مناطق کم برخوردار صحبت شود به مراتب راه توسعه خانه‌های هلال در سطح کشور نیز هموار تر خواهد شد

عباس احد پور افزود: یکی از موارد مهم در فعالیت و وجود این خانه‌ها توسعه آموزش‌های امدادی و بالا بردن توان خود امدادی مردم در زمان وقوع حوادث است این امر به خودی خود در نمایش اهداف تأسیس خانه‌های هلال نقش مؤثری دارد.

وی با اشاره به وجود ۱۴۲ روستا در شهرستان دشتستان تصریح کرد: بایستی تلاش مضاعفی در پیش گرفت و در تأسیس خانه هلال در این منطق همت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش شما در همراه کردن خیرین در این مسیر خدمت‌رسانی جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیرکل دفتر توسعه خانه‌های هلال احمر کشور یادآور شد: در بحث امانات تجهیزات پزشکی باید بحث وقف و امانت بودن را در نگاه مردم نهادینه کنیم و بی شک این مهم باعث افزایش همراهی و همکاری مردم خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به نقش خیرین در ارتقا خدمات خانه‌های هلال گفت: در جذب خیرین تلاش‌های بیشتری باید در دستور کار قرار گیرد این امر مستلزم برنامه ریزی و مدیریت است.

کد خبر 6094226

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی درباره بارش رگباری باران/ نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمدند
  • تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • آماده باش هلال احمر برای بارندگی شدید و سیل و در ۲۴ استان تا آخر هفته
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود