Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزندان محسنین کودکانی هستند که والدین آنها از یکدیگر جدا شده و از سوی مادر سرپرستی می‌ شوند یا آنکه پدرشان در قید حیات بوده اما به دلیل بیماری یا زمین گیر بودن قادر به تأمین معاش خانواده نیست. 

قباد مبشری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: میزان کمک نقدی حامیان بومی و غیربومی به ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته ۱۲۵ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این میزان کمک نقدی حامیان بومی و غیربومی به ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد نسبت به مدت مشابه سال قبل‌ از آن حدود ۴۷ درصد رشد داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کمک ‌های نقدی حامیان بومی و غیربومی به ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد این استان برای رفع نیازهای تحصیلی، معیشتی، مسکن و درمان آنان هزینه می ‌شود.

مبشری عنوان کرد: هم اینک ۱۰ هزار و ۶۵۴ یتیم و فرزند محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند که از این تعداد پنج هزار و ۵۷۳ نفر حامی ندارند.

وی ابراز داشت: تعداد ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد که دارای حامی هستند پنج هزار و ۸۱ نفر است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفت هزار و ۵۴۴ حامی بومی و غیربومی حمایت از این تعداد ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد استان را بر عهده دارند.

مبشری اظهار داشت: نیکوکاران می ‌توانند برای سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد به ۲ سایت اکرام ایتام و محسنین به نشانی اینترنتی mohsenin.ir و ekram.emdad.ir مراجعه کنند.

وی افزود: شماره‌ گیری کد دستوری #۰۷۴*۸۸۷۷* با گوشی تلفن همراه یکی دیگر از راه ‌های کمک‌ نقدی نیکوکاران به ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نیکوکاران با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳ و ارسال کد ۰۷۴ می ‌توانند در زمینه پیوستن به جمع حامیان در کشور و این استان اعلام آمادگی کنند.

مبشری عنوان کرد: پس‌ از آن امدادگران کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد با آنان تماس گرفته و در مورد نحوه یاری‌ رسانی به ایتام و فرزندان محسنین راهنمایی های لازم را انجام می دهند. 

۴۵ هزار و ۱۲۶ خانوار با جمعیتی افزون بر ۱۱۰ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند. 

برچسب‌ها روز اکرام مستمری مددجویان کهگیلویه وبویراحمد کمیته امداد امام خمینی (ره) یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز اکرام مستمری مددجویان کهگیلویه وبویراحمد کمیته امداد امام خمینی ره یاسوج روز اکرام مستمری مددجویان کهگیلویه وبویراحمد کمیته امداد امام خمینی ره یاسوج کهگیلویه و بویراحمد بومی و غیربومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۵۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد