Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-29@18:31:12 GMT

گلر پراشتباه به جمع قرمزها برمی‌گردد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۶۱۹۸

گلر پراشتباه به جمع قرمزها برمی‌گردد

لوریس کاریوس، دروازه بان آلمانی تیم لیورپول قرارداد قرضی خود را با باشگاه بشیکتاش فسخ کرد.

به گزارش شریان نیوز،در نقل و انتقالات تابستانی بود که لوریس کاریوس به شکل قرضی از لیورپول جدا شد و با عقد قراردادی دو ساله به سوپر لیگ ترکیه و باشگاه بشیکتاش پیوست تا شاید بتواند روزهای تلخ گذشته را به فراموشی بسپارد و بعد از اتمام قراردادش با انگیزه‌ای مضاعف به آنفیلد بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوضاع برای دروازه‌بان آلمانی در بشیکتاش نیز به خوبی پیش نرفت و او چند اشتباه عجیب و غریب نیز در لباس این تیم ترکیه ای انجام داد. درست مثل همان اشتباهاتی که در لیورپول مرتکب شده بود که اوج آن فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۱۹-۲۰۱۸ باز می گشت؛ جایی که او با دو اشتباه مرگبار منجر به شکست لیورپول مقابل رئال مادرید شد تا این تیم از کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا باز بماند.

عملکرد متوسط کاریوس در ترکیب بشیکتاش باعث شد که حضور این دروازه‌بان آلمانی در ترکیه پس از دو فصل به اتمام برسد؛ چرا که دقایقی پیش مشخص شد که او قرارداد خود را با بشیکتاش فسخ کرد و به این ترتیب باید به لیورپول بازگردد.

با این حال باید منتظر ماند و دید که واکنش باشگاه لیورپول به این موضوع چه خواهد بود و آیا آن ها کاریوس را برای فصل بعد حفظ خواهد کرد یا خیر.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۶۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید

سرمربی تیم ملی فوتبال در پیامی به حمایت از تیم ملی فوتسال پرداخت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران توانست با غلبه بر ازبکستان میزبان به فینال جام ملتهای اسیا ۲۰۲۴ راه پیدا کند.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پیامی ویدئویی در حمایت از تیم ملی فوتسال اظهار کرد: عرض تبریک به فرزندان برومند ایران زمین. به نظر من شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌دارد. نسل تازه ای با درایت سرمربی با دانشتان در حال شکل گیری است و قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی است برای افتخارات بیشتر و مسابقات جهانی. آرزو دارم و اطمینان می دهم که با همین قدم های استوارتان با جام به وطن برمی گردید.

فینال فوتسال جام ملتهای آسیا فردا بین ایران و تایلند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اچ‌تی‌سی با موبایلی میان‌رده برمی‌گردد
  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم
  • کیهان: ما محترمانه حجاب سر زنان می کنیم اما رضا شاه با ضرب و شتم حجابشان را برمی داشت
  • ما مجرم زاده می‌شویم
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • فنرباحچه 2-1 بشیکتاش؛ پیروزی آسان قناری‌ها برابر حریف ده نفره
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم
  • ناکامی قرمزها مقابل ایرالکو در همه جام‌ها