Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@02:49:40 GMT

کشف ۲ هزار تن برنج احتکار در اهواز

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۷۳۲۷

کشف ۲ هزار تن برنج احتکار در اهواز

آفتاب‌‌نیوز :

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۲ هزار تن برنج احتکار به ارزش ۲۴۰ میلیارد ریال در شهرستان اهواز خبر داد.

وی با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تشدید و مبارزه با احتکار در ماه مبارک رمضان ماموران پلیس امنیت اقتصادی با کار اطلاعاتی یک باب انبار احتکار را در یکی از مناطق شهرستان اهواز شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری اداره صمت، تعزیرات استان و هماهنگی قضائی در بازرسی از انبار مذکور مقدار ۲ هزار تن برنج به صورت کیسه‌های ۱۰ کیلویی احتکار شده را کشف کردند.

سردار عباس زاده اظهار داشت: کارشناسان ارزش ریالی برنج احتکار کشف شده را بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان این که انبار مذکور پلمب شده، خاطرنشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و ضمن تشکیل پرونده به مرجع قانونی تحویل داده شد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استان خوزستان احتکار کالا برنج اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۷۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام

ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از بازداشت عامل چاقوکشی و شرارت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قدرت حیدری‌زاد امروز (۱۵ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به چاقوکشی در میدان دفاع مقدس شهر ایلام، مأموران کلانتری ۱۱ برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. با تحقیقات و بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد، دو نفر با هم درگیر شدند که فرد ضارب پس از مجروح کردن نفر دیگر، از محل متواری شد.

وی با اشاره به اینکه هویت فرد ضارب مشخص شده بود، ادامه داد: عامل چاقوکشی پس از هماهنگی با مرجع قضایی در کمتر از یک ساعت دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

او با بیان اینکه در این درگیری فرد مجروح از ناحیه گوش دچار جراحت شده بود، گفت: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات شخصی اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، افزود: بر هم زدن نظم، امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد و بدون اغماض برابر قانون برخورد خواهد کرد.


انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس