Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ملی پوش کشتی فرنگی گفت: بهتر است ابتدا تقویم اتحادیه جهانی کشتی اعلام شود و اردوهای تیم‌ملی هم بر اساس برنامه اعلامی از سوی اتحادیه جهانی تنظیم شود. تاریخ انتشار: 07:43 - 16 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۷۸۷۷

محمدرضا گرایی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیگیری تمریناتش، اظهار داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر باشگاه‌ها و اماکن ورزشی تعطیل هستند، بالاجبار پشت‌بام خانه‌مان را به یک باشگاه بدنسازی کوچک تبدیل کرده‌ایم و همراه با برادرم محمدعلی کار با وزنه را همان‌جا انجام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مربی‌ام رحیم گیوی هم با یکی از باشگاه‌های شیراز رایزنی کرده است تا من، برادرم و میثم دلخانی بتوانیم به صورت اختصاصی در آن‌جا مرورفن کنیم و تمرینات روی تشک را انجام بدهیم. در این مدت تمرین کشتی چندانی نداشته‌ام و بخش اعظمی از تمریناتم به مرورفن اختصاص داشته است و خوشبختانه از نظر جسمانی در فرم مناسبی قرار دارم.

گرایی در خصوص برپایی اردوهای تیم‌ملی تصریح کرد: سلامتی کشتی‌گیران مهم‌تر از هر چیز دیگری است و با توجه به اینکه مسابقات المپیک به تعویق افتاده است، بهتر است همین رویه ادامه داشته باشد و کشتی‌گیران با رعایت اصول بهداشتی و با حفظ سلامتی‌شان به تمرین بپردازند. به نظر من بهتر است ابتدا تقویم اتحادیه جهانی کشتی اعلام شود و اردوهای تیم‌ملی هم بر اساس برنامه اعلامی از سوی اتحادیه جهانی تنظیم شود.


دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا تاکید کرد: خوشبختانه مصدومیتم به طور کامل برطرف شده است و بدون دغدغه تمریناتم را پیگیری می‌کنم. از نظر وزنی هم در شرایط ایده‌آلی برای کشتی گرفتن در وزن ۶۷ کیلوگرم قرار دارم، چرا که در حال حاضر کمتر از ۷۰ کیلوگرم وزن دارم و به خوبی توانسته‌ام شرایط وزنی‌ام را کنترل کرده و به شرایط ایده‌آل برسانم.


قهرمان کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم ویروس کرونا به زودی ریشه‌کن شود تا بتوانیم در یک شرایط عادی به تمرینات بپردازیم و سایر مردم هم به زندگی عادی برگردند. خوشبختانه در این شرایط بحرانی هم توانستم با رعایت نکات بهداشتی به تمریناتم ادامه بدهم و امیدوارم مزد زحماتم را ابتدا با گرفتن سهمیه المپیک و در گام بعدی هم با کسب یک مدال خوشرنگ از بازی‌های المپیک ۲۰۲۱ توکیو بگیرم و دل هموطنان را شاد کنم.

بیشتر بخوانید: اعلام آمادگی آذربایجان غربی برای میزبانی کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی فرنگی محمدرضا گرایی کشتی فرنگی اتحادیه جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۷۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمن

شرکت انگلیسی ناظر بر حوادث دریایی از هدف قرار گرفتن یک کشتی در شمال غربی سواحل یمن خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سازمان تجارت دریایی انگلیس امروز دوشنبه اعلام کرد که این سازمان یک گزارش از حادثه‌ای در 45 مایل دریایی (84 کیلومتری) شمال غربی المخا یمن دریافت کرده است.

این شرکت وابسته به نیروی دریایی انگلیس ادامه داد که از سوی «افسر امنیتی شرکت» از یک انفجار در نزدیکی یک کشتی تجاری مطلع شده است.

این شرکت با اشاره به اینکه کشتی و خدمه در امنیت هستند، افزود که «افسر امنیتی شرکت» گزارش داد این کشتی متحمل خسارت شده و در حال حرکت به سمت بندر بعدی است.

گزارش وقوع حادثه دریایی جنوب شرق عمان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • هدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمن
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد