Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت کشورمان در گفتگوی تلفنی با مشاور بهداشت نخست وزیر پاکستان از آمادگی تهران برای انتقال تجربیات خود در مسیر مبارزه با ویروس کرونا به کشور پاکستان خبر داد. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از ای.آر.وای نیوز، «دکتر نمکی» وزیر بهداشت کشورمان در گفتگوی ویدئویی با «دکتر ظفر میرزا» مشاور بهداشت نخست وزیر کشور پاکستان از آخرین اقدامات انجام شده علیه کرونا سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تهران آماده است تا تجربیات خود در مسیر مبارزه با کرونا و به خصوص طرح فاصله گذاری اجتماعی را به پاکستان منتقل کند.

نمکی به همسایگی و همراهی با پاکستان اشاره کرده و اظهار داشت: ما پاکستان را کشوری دوست و برادر می دانیم که باید در هنگامه ها به هم کمک کنیم.

وی تاکید کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی در ایران منجر به سفید شدن وضعیت بسیاری از شهرها شده است و کشور پاکستان نیز می تواند در شرایط فعلی که با کرونا مواجه شده  از این تجربه استفاده کند.

ظفر میرزا نیز در این گفتگو به شرح اقدامات انجام شده توسط اسلام آباد علیه کرونا پرداخته و تاکید کرد: قرنطینه عمومی یکی از مهم ترین راهکارهای ما برای مبارزه با این ویروس بوده است.

پیش از این نیز روحانی با عمران خان تماس تلفنی داشت و طی هفته اخیر وزرای خارجه ایران و پاکستان نیز باهم تماس تلفنی داشتند.

مسئولین پاکستانی مبارزه ایران با کرونا را مثالی برای دیگر کشورهای جهان برشمرده و ابراز امیدواری کرده بودند که روند گسترش کرونا در کشورمان به سرعت متوقف شد.

در حال حاضر پاکستان بیش از 21 هزار بیمار کرونایی دارد و فشارها بر دولت این کشور برای پایان دادن به قرنطینه عمومی افزایش یافته است.

تاکید رؤسای جمهور ایران و پاکستان بر محکومیت هرگونه تبعیض و فشار بر مسلماناناجرای دومین مرحله از طرح همیاری مردم ایران و پاکستان علیه کرونا +تصاویرگفتگوی وزرای خارجه ایران و پاکستان درباره تحریم‌های یکجانبه آمریکا

انتهای پیام/.

R1475/P36446/S8,87,91,95/CT12 واژه های کاربردی مرتبط عمران خان ویروس کرونا وزارت بهداشت اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عمران خان ویروس کرونا وزارت بهداشت اخبار پاکستان ویروس کرونا وزارت بهداشت اخبار پاکستان ایران و پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دانش‌آموزان علاقمند به فعالیت‌های آموزشی، ترویجی و گروهی در حوزه سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی به صورت داوطلب به عنوان "سفیر سلامت" انتخاب شده که وظیفه اصلی آنان انتقال مفاهیم بهداشتی به دانش‌آموزان در مدارس است.

رعایت اصول بهداشت فردی، تغذیه صحیح و اصولی، بهداشت اجتماعی و محیط زیست، بیماری‌های واگیر و غیرواگیر از جمله مواردی است که توسط سفیران سلامت دانش آموزی انتقال داده می‌شود.

هدف از تشکیل سفیران سلامت ارتقای دانش خود مراقبتی و سطح سلامت در جامعه به خصوص نسل جدید است.

دیگر خبرها

  • ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب
  • گزارش وزارت بهداشت از سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک
  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌گردها
  • حذف انتقال محلی مالاریا در خوزستان در ۱۰ سال اخیر
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران