Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس گروه سلامت دهان و دندان معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از ارایه خدمات اورژانس دندانپزشکی در مراکز منتخب خدمات جامع سلامت خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر رحمانعلی طاهری رئیس گروه سلامت دهان و دندان معاونت امور بهداشتی ضمن اعلام این خبر گفت:  خدمات اورژانس دندانپزشکی در حیطه‌های تسکین درد و پیشگیری از پیشرفت عفونت‌های دندانی بیماران با رعایت اصول حفاظتی و بهداشتی در تعدادی از مراکز خدمات جامع سلامت ارایه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی دندانپزشکان مراکز مذکور پس از شیوع کرونا با توجه به دستورالعمل نحوه ارایه خدمات دهان و دندان در زمان شیوع کرونا و با استفاده از اقلام حفاظت شخصی به درمان بیماران اورژانسی پرداخته و خدماتی نظیر معاینه و تجویز دارو، کشیدن دندان، پالپاتومی، تسکین درد بیماران و پیشگیری از پیشرفت عفونت‌های دندانی را ارایه می‌دهند.

دکتر رحمانعلی طاهری خاطرنشان کرد: مراجعان قبل از معاینه و درمان دندانپزشکی از نظر ابتلا به کرونا ویروس در مرکز مورد پایش قرار می‌گیرند.

براساس گزارش مذکور فهرست لیست مراکز منتخب ارایه دهنده خدمات اوژانس دندانپزشکی در زمان شیوع بیماری کرونا در سطح دانشگاه علوم پرشکی شهید بهشتی به شرح زیر است:

  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دندانپزشكي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۸۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست

به گزارش قدس خراسان، حسن عبدالله‌زاده با بیان اینکه در راستای افزایش دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی، اتمام طرح‌های بهداشتی از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: این طرح‌های بهره‌برداری شده شامل هفت خانه بهداشت، یک پایگاه سلامت، سه مرکز خدمات جامع سلامت و یک ستاد شبکه در شهرستان خواف است.

مدیر توسعه و ارتقا شبکه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: ۷۳ طرح بهداشتی دیگر نیز در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال ساخت است که در صورت تامین اعتبار، ۴۳ پروژه دیگر در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: پروژه‌های بهداشتی با همکاری این دانشگاه و فرمانداری ساخته خواهد شد تا عموم مردم دسترسی خوبی به خدمات حوزه بهداشت و درمان داشته باشند.

دیگر خبرها

  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • رئیس جامعه دندانپزشکی ایران : هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست ؛ درآمد مردم کم است
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • «هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است»