Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@13:46:22 GMT

دستگیری چهار متهم به جرم ۱۷ فقره سرقت در تربت حیدریه

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۸۷۹۸

دستگیری چهار متهم به جرم ۱۷ فقره سرقت در تربت حیدریه

فرمانده انتظامی تربت حیدریه از دستگیری چهار متهم به جرم ۱۷ فقره سرقت وسایل منزل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ علی اکبر کیانی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل منزل و طلا در سطح شهرستان تربت حیدریه، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. فرمانده انتظامی تربت حیدریه افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با جمع آوری اطلاعات اولیه از شیوه سرقت‌های انجام شده و با اشراف اطلاعاتی متوجه شدند که متهمان با چند دستگاه خودرو با پلاک‌های مسروقه اقدام به سرقت می‌کنند که شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی تصریح کرد: چهار متهم این پرونده که همگی از استان‌های دیگر کشور هستند، با اجاره منزل موقت در مشهد از سطح شهرستان‌های استان سرقت و اموال مسروقه را به مشهد منتقل می‌کردند. سرهنگ کیانی گفت: متهمان در ابتدا منکر هرگونه سرقتی بودند ولی در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ناچار به ۱۷ فقره سرقت منزل و طلا اعتراف کردند و به مراجع قضائی معرفی شدند، ضمن اینکه تحقیقات درباره دیگر ابعاد این پرونده همچنان ادامه دارد. منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تربت حیدریه سرقت نیروی انتظامی تربت حیدریه فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۸۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد

سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن قرارگاه مبارزه با سرقت و کنترل مجرمان سابقه دار، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان خرم آباد با اقدامات و رصد های اطلاعاتی ۶ سارق را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند که در ادامه روند تحقیقات و بازسازی صحنه ها سارق تاکنون به ۱۹ فقره انواع سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد