Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، «سید کمال الدین محمدیان» با اشاره به بازداشت شهردار و ۳ نفراز اعضای شورای شهر لواسان افزود: اینکه این افراد چه کردند و تکلیف شان چه می‌شود با قانون است و دخالتی نمی‌کنیم، اما حال که شورای جدید با ورود ۳ عضو علی البدل رسمیت خودش را حفظ کرده است، انتظار داریم به مصوبات شورا به عنوان منتخبان مردم احترام گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدیان بیان کرد: بیش از یک ماه از معرفی منتخب شورا برای شهرداری لواسان به مراجع ذی‌صلاح می‌گذرد، اما باوجود تمام مشکلات موجود، اعمال سلیقه افراد مانع جواب استعلام‌ها و نتیجه قطعی می‌شود.

رئیس شورای شهرستان شمیرانات بیان کرد: اگر حقیقتاً به نظام دموکراسی و مردم سالاری اعتقاد داریم به تصمیمات شورا احترام بگذارید.

محمدیان گفت: شورای اسلامی شهر این قدرت قانونی را دارد تا حکم شهردار را امضا کند و امروز در شرایطی هستیم که شهروندان، سمن‌ها و گروه‌های اجتماعی منتظر سنجش اقتدار شورا هستند.

لواسان، مرکز بخش لواسانات شهرستان شمیرانات با ۱۸ هزار نفر جمعیت در ۱۱ کیلومتری شمال شرقی تهران واقع شده است.

کد خبر 508248 برچسب‌ها شورای شهر تهران استان تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شورای شهر تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۸۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظار موج جدیدی از خدمت در سال پایانی شورا 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدمهدی نیکونژاد خطاب به مدیران و معاونان شهرداری گفت: در یک سال پایانی شورا، ایجاد موج جدیدی از خدمت با تکیه بر همدلی و همراهی مدیران مناطق و واحد‌های ستادی شهرداری یزد مورد انتظار است.

وی با اشاره به مأموریت اصلی شهر یعنی ارتقای وضعیت نگه داشت شهر توسط مدیران شهری افزود: در جریان بارندگی‌های اخیر به دلیل اقدامات اساسی و زیر بنایی مناسبی که در سال گذشته انجام شد، کم‌ترین آسیب به شهر و شهروندان وارد گردید.

نیکونژاد ادامه داد: مأموریت دیگر تکمیل طرح‌های متوقف، نیمه تمام یا در حال اجرای شهرداری شده است که باید با نیت خیرخواهانه و جهت خدمت به مردم با سرعت و دقت و بدون نقص مدنظر قرار گیرد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: اکنون که در ابتدای سال قرار داریم باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که تا قبل از ورود به فصل سرد سال بخش قابل توجهی از طرح‌های عمرانی به مرحله پایانی رسیده باشد و انرژی، اعتبار و همچنین نیروی انسانی را در همین راستا متمرکز و به کار گرفته شود.

دیگر خبرها

  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • ابهام در قراردادهای زاکانی با چینی‌ها/ عضو شورای شهر: هنوز تردید داریم که آیا این قراردادها منعقد شده است یا خیر؟
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • محسن دلکرمی سرپرست شهرداری تیران شد
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • انتظار موج جدیدی از خدمت در سال پایانی شورا 
  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری
  • مهر تأیید وزارت کشور بر قانونی بودن ورود واگن‌های چینی
  • اعضای شورای شهر سنندج چه مطالباتی را در حضور استاندار کردستان مطرح کردند؟