Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@02:53:13 GMT

معلمان پویای استانی و اداری تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۹۰۶۳

معلمان پویای استانی و اداری تجلیل شدند

به مناسبت هفته بزرگداشت معلم، طی مراسمی ۶۷ معلم پویای استانی، شهرستانی و اداری در شیروان تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ مدیر آموزش و پرورش شیروان در آیین تجلیل از معلمان، با تجلیل از ۶۷ معلم پویای استانی، هفته معلم را نماد پاسداشت از مقام والای آحاد فرهنگیان دانست.

 


 «علی ابراهیمیان» گفت: در تقویم ملی به‌پاس قدردانی از زحمات و تلاش‌های جامعه فرهنگی یک هفته به نام هفته فرهنگیان نام‌گذاری شده است و این نشان از اهمیت جایگاه و مقام والای جامعه فرهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


 مدیر آموزش و پرورش شیروان اظهار داشت: تجلیل از معلمان پویا، تقدیر از همه متولیان امر تعلیم و تربیت است و هرکسی که در پرورش دانش آموزان و رسیدن آنان به مدارج عالی علمی اثرگذار هستند، قابل ‌تقدیر است.

 


ابراهیمیان با بیان اینکه آموزش و پرورش از مهم ترین دستگاه ها در پرورش و تعلیم نسل آینده است، گفت: معلمان اقشار پرتلاشی هستند که با تمام توان برای پرورش نسل آینده سالم و پویا تلاش دارند.

 


ابراهیمیان موفقیت‌های آموزش‌وپرورش شهرستان از قبیل کسب رتبه یک در پروژه مهر، موفقیت در کنکور، قبولی در المپیاد و رشد 106.5 درصدی نسبت به سال گذشته و مجمع خیرین  را حاصل تلاش همکاران و پتانسیل بالای دانش آموزان و معلمان دانست.

 


مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: دانش آموز صفحه سفیدی است هر آنچه که معلم می آموزد دانش آموز گوش فرا می دهد و تعلیم می بیند، جایگاه شهرستان جایگاه شایسته ای است و باید تلاش شود فرزندان را به شایستگی خودشان تربیت کنیم.

 


در این آیین همکاران پویای استانی فریبا نژاد علی، حوریه ملکی، عذرا چاهه، هادی شیدایی، امیر علی ترقی اوغاز، محمدرضا نگهبان و سلیمان کمالی نسب، پیمان حسین زاده، مهدی صادقی و رضا قلی زاده به عنوان همکاران پویای اداری تجلیل شدند.

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیروان معلم تجلیل آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۹۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنین زنگ سپاس معلم در مدارس آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، در این مراسم همزمان با سراسر کشور، از تلاش‌های معلمان فداکار در امر تعیلم و تعلم دانش آموزان تجلیل شد.
مراسم زنگ استانی سپاس معلم در دبیرستان حضرت معصومه آبادان نواخته شد.

در این آیین تاکید شد: معلم در هر جامعه‌ای با هر دین، مذهب و فرهنگ، قابل احترام است همان گونه که تعلیم و تربیت در اسلام زمان و مکان نمی‌شناسد. دانش آنقدر جایگاه دارد که انسان‌ها باید تمام زندگی خود را وقف آن کنند.
امام جمعه آبادان در این مراسم گفت: همه ما باید قدردان زحمات و تلاش معلمان زحمتکشی باشیم که به گردن ما حق دارند.
حجت الاسلام غبیشاوی با بیان اینکه علم‌اندوزی انسان را از غرور و خودپسندی دور می‌کند افزود: معلمان سمبل آموزش و علم‌اندوزی هستند و ما باید تلاش معلمان را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم. 
در این مراسم همچنین از بانوان معلم با اهدای شاخه گل تجلیل شد.
 

دیگر خبرها

  • کمبود فضای آموزشی رنج معلمان روستاها/علم هدیه معلم به انسان‌ها
  • معلمان نقش با ارزشی در ترسیم آینده دانش آموزان دارند
  • طنین زنگ سپاس معلم در مدارس آبادان
  • ۴۳ هزار معلم آموزش دانش‌آموزان استان کرمان را به‌عهده دارند
  • تشریح برنامه‌های هفته معلم/ معلم کردستانی نمونه کشوری شد
  • ۴۰ نفر از فرهنگیان کردستانی به دیدار مقام معظم رهبری اعزام شدند
  • زنگ «سپاس» در استان سمنان نواخته شد
  • تکریم شان معلم در این هفته بسیار مهم است/انتخاب۷معلم نمونه استانی
  • معلمان نمونه کردستان معرفی شدند
  • ۳۲۰ دانش آموز برتر استان یزد تجلیل می‌شوند‌