Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا فولادگر در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آزاد سازی سهام عدالت، گفت: باید بازار سرمایه در کنار بازارهای دیگر تقویت شود تا زمانی که مشکلاتی در بازار پولی و بانکی ناشی از بیماری کرونا یا هر مشکل دیگری ایجاد می‌شود، بازار سرمایه بتواند جایگاه خوبی داشته باشد. بازار سرمایه می‌تواند در راستای سرمایه گذاری و حفظ ارزش پول خانوار به مردم کمک کند و موجب می‌شود که مردم سرمایه‌های خود را در بازارهای غیرمولد و مخرب وارد نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم نباید به صورت هیجانی و شتاب زده وارد این بازار شوند، افزود: مردم باید برای ورود به این بازار با صاحبنظران مشورت کنند و به صورت مطالعه شده و با دقت فعالیت کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: ورود هیجانی مردم به بازار بورس موجب افزایش حبابی ارزش سهام خواهد شد که این امر موجب سقوط ارزش سهام می‌شود.

فولادگر با تأکید بر لزوم تقویت بازار سرمایه، اظهار داشت: مردم باید با تدبیر و دقت وارد این بازار شوند.

کد خبر 4913675

منبع: مهر

کلیدواژه: قانون اساسی بیماری کرونا حمیدرضا فولادگر بورس مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا حسن روحانی ایالات متحده آمریکا شورای نگهبان حجت الاسلام حسن روحانی اسحاق جهانگیری سید عباس موسوی هیئت دولت ماه مبارك رمضان محمدجواد ظریف علی ربیعی مجلس یازدهم بازار سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۹۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

انتقاد شدید رئیس سازمان بورس از یک بند بودجه ای

قیمت دلار امروز چقدر شد؟   طلا ۱۸ عیار گران شد! 

قیمت خودروهای سایپا و ایران خودرو به روز شدند 

چرا با ریزش و رشد قیمت دلار بورس قرمزپوش می شود؟ 

جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی  

سودسازترین نمادها در روز منفی بورس  سه شرکت روانکار با سه نرخ گاز متفاوت، چرا؟ | جای خالی نظارت حس می شود!

 

   

دیگر خبرها

  • کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه/ بورس جذاب شد
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • چشم انداز سرمایه گذاری در بورس مثبت است
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت