Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از کرج، حجت الاسلام ابراهیم اکبری ضمن بیان اهمیت ماه مبارک رمضان در انجام امور فرهنگی و فعالیت های معنوی گفت: در همین راستا جلسه ی روزانه ی ویژه کارکنان حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج تحت عنوان "دقایقی با قرآن" در دفتر معاونت فرهنگی دانشجویی این دانشگاه با حفظ فاصله گذاری اجتماعی برگزار می گردد که طی آن با برشمردن نکات و پیام های قرآنی آیات منتخب هر روز، احکام شرعی ماه مبارک رمضان تبیین شده و به پرسش های همکاران این حوزه پاسخ داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام اکبری با بیان تعدادی از این فعالیت های فرهنگی و دانشجویی، از برگزاری کارگاه آموزشی مجازی حفظ و تفسیر سوره شوری ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان، اجرای طرح ختم قرآن در ماه مبارک ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان، برگزاری رزمایش مومنانه ی کمک به نیازمندان جامعه به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، بسیج (اعم از بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویی) و معاونت فرهنگی دانشجویی، برگزاری مسابقه نقاشی وعکاسی با موضوع ماه مبارک رمضان ویژه فرزندان کارکنان و اهداء جوایز نفیس به برندگان، برگزاری مسابقه فرهنگی دلنوشته با موضوع امیر المومنین(ع) ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان، تهیه و تولید محتواهای فرهنگی قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان جهت استفاده اساتید، کارکنان و ظرفیت های دانشجویی، فعال سازی کانال ها و گروه های استادی و کارکنان و دانشجویان در فضای مجازی با درون مایه ی ماه مبارک رمضان، پاسخگویی به سئوالات فقهی، مشاوره های دینی مذهبی و طرح تصحیح قرائت نماز کارکنان توسط همکاران روحانی واحد کرج به عنوان بخشی از مهمترین این فعالیت ها در واحد کرج نام برد.

وی در پایان این ماه مبارک را زمانی برای قرب الهی و کسب معنویت با توسل به ائمه اطهار و سیره حضرت رسول(ص) عنوان کرد که در آن فرصت های بی بدیلی در این زمینه در اختیار مومنان قرار گرفته است.

انتهای پیام /

298 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج ماه مبارک رمضان برنامه های فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج ماه مبارک رمضان برنامه های فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی کارکنان و دانشجویان ماه مبارک رمضان معاونت فرهنگی واحد کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۹۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»

در جلسه‌ای که با حضور اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر این شورا درباره گیرایی داستان «رستگاری» و استفاده از تکنیک‌های جدید جلوه‌های ویژه برای سریال‌های مناسبتی در ماه رمضان توضیحاتی ارائه داد و گفت: این سریال توانسته مردم را با سلایق مختلف پای تلویزیون بنشاند.

آیت‌الله علی‌اکبر رشاد، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز با تمجید از محتوای سریال «رستگاری» عنوان کرد: صداوسیما ویترین متفاوتی را برای ماه رمضان تدارک دیده بود.

در این جلسه با هدایایی از  کارگردان، بازیگران و عوامل سریال «رستگاری» تقدیر شد.

«رستگاری» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مسعود ده‌نمکی ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش شد.

در این اثر هنرمندانی همچون محمود پاک نیت، رضا استادی، پویا امینی، مهدی سلوکی، کاوه سماک باشی، حمید رضا هدایتی، رامین راستاد، نیما شاهرخ شاهی، رضا توکلی، حسن اسدی، محمدرضا رهبری، مالک سراج، افشین سنگ چاپ، رامبد شکر آبی، اکبر رحمتی، محمود مقامی، مختار سائقی، نفیسه روشن، سولماز حصاری، پوراندخت مهیمن، شیوا خسرومهر، پرنیا کربلایی، ساقی زینتی، المیرا ربیعی، عاطفه رحمان‌پور، حسنی قبادی، فریبا ترکاشوند، پریا انوری، ژاله درستکار، مونا افخمی، مهرسا فلاحیان، فرخنده فرمانی زاده و افسر ناصری ایفای نقش کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاهیان مازندران از خیزش جهانی دانشجویی
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی