Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@01:46:59 GMT

فعالیت رشته‌های ورزشی انفرادی و غیرگروهی آغاز خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۹۶۳۱

فعالیت رشته‌های ورزشی انفرادی و غیرگروهی آغاز خواهد شد

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: رشته‌های ورزشی انفرادی، غیرتجمعی و غیرگروهی با حفظ پروتکل‌های لازم می‌توانند فعالیت‌شان را شروع کنند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دکتر مهرزاد خلیلیان در جمع خبرنگاران درباره جلسه‌ای که  امروز در وزارت ورزش برگزار شد، اظهار کرد: در رابطه با آخرین فعالیت‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا در وزارت بهداشت و هماهنگی‌ها انجام شده در ورزش، تعدادی از شهرهای کشورمان خوشبختانه سفید اعلام شدند و این باعث افتخار ماست که مدافعان سلامت توانستند شهرهای ما را از لوث این بیماری پاک کنند و تبریک می‌گوییم به همه عزیزان، البته این با کمک همه مردم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در 132 شهر کشور و شهرستان‌های تابعه‌شان قاعدتاً فعالیت‌های ورزشی به شکلی که ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرده، رشته‌های مخصوصاً انفرادی، غیرتجمعی و غیرگروهی با حفظ پروتکل‌های لازم می‌توانند فعالیت‌شان را شروع کنند.

رئیس ستاد مبارزه با کرونا در ورزش تأکید کرد: البته اطلاعیه‌های کامل‌تری در مورد نوع رشته‌ها و تاریخ آن تا لحظاتی دیگر در سایت فدراسیون پزشکی منتشر خواهد شد که هموطنان ما می‌توانند با استفاده از آن و همچنان با دقت برای رعایت استانداردهای بهداشتی که در طول این مدت مردم ما به خوبی یاد گرفته‌اند، ان‌شاءالله بتوانیم بقیه شهرها را هم سفید اعلام کنیم و شاهد بازگشایی همه فعالیت‌های ورزشی باشیم.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: رشته های ورزشی انفرادی مهرزاد خلیلیان پروتکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۹۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در مراسمی با حضور سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان، پدر شهید سرسنگی و جمعی از خانواده ورزش استان یزد، شهید حسین سرسنگی به عنوان شهید شاخص ورزش استان در سال ۱۴۰۳ معرفی شد.
شهید حسین سرسنگی از ورزشکاران رشته کونگ فو بود که در حادثه تروریستی راسک به مقام والای شهادت نائل آمد.
در این مراسم همچنین از عوامل برگزاری یادواره شهدای ورزشکار استان یزد و دو تن از فرزندان شهدا که در رشته ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی فعالیت دارند، تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • روایت هجرت اجباری ابوالرضا(ع) از مدینه به عراق
  • معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • روز خاص ورزش با رویداد هم‌مسیر اتیسم(عکس)
  • این سردردها نشانه چیست؟