Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی گفت: انتقال آب سد کوچری به ساوه کار مهم و موثری بوده است. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سیدعلی آقازاده صبح امروز در پویش #هفته- الف- ب- ایران ساخت و سازها و ساز و کارها با اشاره به فعالیت‌های وزارت نیرو اظهار داشت: همه در وزارت نیرو تلاش می‌کنند تا نیاز کشور در این شرایط تحریم تامین شود که کاری سخت و طاقت‌فرسایی است و با طرح پویش هر هفته الف ب ایران در وزارت نیرو این امیدواری در میان مردم بیشتر می‌شود، کار خوبی است که با سفر به استان‌ها و شروع پروژه‌های زیرساختی صنعت آب و برق این امیدواری به مردم داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اقدامات و سفر به استان‌ها کار خوبی است که دولت به رغم همه فشارهای سیاسی، اقتصادی و تحریم‌ها انجام می‌دهد که باید به سمع و نظر مردم برسد که یکی از اقدامات خوبی است که انجام می‌شود.

استاندار مرکزی ادامه داد: همه باید طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را با رعایت نکات بهداشتی انجام دهند و امیدواریم به‌زودی با همکاری همه دستگاه‌ها و دولت که کارنامه موفقی در مبارزه با بیماری کرونا دارد که زبانزد کشورهای خاص و عام شد که در کشور ما با هماهنگی و انسجام موجود توانستیم این بیماری را کنترل کنیم.

آقازاده تصریح کرد: دستور وزیر نیرو برای اجرای ماده 56 برای انتقال آب سد کوچری به ساوه خیلی موثر بود که در پیوست بودجه سال 99 هم آمده که امیدواریم دستور آخرین مراحل اجرایی این پروژه صادر شود و با هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه بتوانیم امسال اعمال ماده 56 در پروژه انتقال آب‌رسانی از سد کوچری به ساوه داشته باشیم.

وزیر نیرو: 227 پروژه با اعتباری معادل بر 33 هزار و 435 میلیارد تومان اجرا شدمعاون وزیر نیرو: پروژه‌های موثری در حوزه آب و برق ‌استان مرکزی ‌افتتاح شدتمجید وزیر نیرو از بخش خصوصی / ‌نیروگاه‌های تجدیدپذیر ‌سهم عمده‌ای در کاهش اوج بار دارند

وی بیان کرد: در انتقال آب چشمه هفتیان به شهرستان تفرش یکی از پروژه‌های مهم و بزرگ استان مرکزی و کشور در بخش آب و فاضلاب است که اکنون پروژه فعال است، این پروژه بسیار بزرگ به سبب اینکه می‌تواند در عمر دولت دوازدهم باشد و بتوانیم تا پایان بهار 1400 با تخصیص 100 درصدی که امسال انجام شود در این دولت این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

استاندار مرکزی عنوان کرد: در زمینه حق‌آبه به حق استان مرکزی از سد 15 خرداد مطالبه دارد که در مدت سال‌های اخیر و در کمیته تخصیص آب وزارتخانه‌ها مطرح شده هر چه زودتر ابلاغ شود و باتوجه به کارهای بزرگ در حوزه برق انجام می‌شود هماهنگی بسیار خوبی در این زمینه در استان وجود دارد که قبل از بارندگی‌ها شاهد هماهنگی خوبی در مدیریت منابع استان بودیم به همین سبب تخصیص مناسبی به سبب مدیریت بر منابع استان داده شد.

آقازاده ادامه داد: در استان مرکزی در حوزه آب و برق کارهای خوبی انجام می‌شود و مدیران تعامل خوبی با مردم و هماهنگی خوبی با دستگاه‌ها دارند، کارگران درحوزه آب و برق در شرایط سخت اقدامات خوبی انجام می‌دهند.

انتهای پیام/713/ح

R7980/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سد کوچری به ساوه استاندار مرکزی استان مرکزی انتقال آب وزیر نیرو آب و برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۹۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف یکی از ابعاد مهم حیات فرهنگی است

استاندار مرکزی گفت: حجاب و عفاف یکی از ابعاد مهم حیات فرهنگی به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به نقل از روابط عمومی فراجا، فرزاد مخلص الائمه در آئین تجلیل از فعالان طرح نور با بیان اینکه حیات فرهنگی، وجه تمایزی است که بین انسان و حیوان قائل هستیم، افزود: انسان دارای قوه تعقل و تفکر است که بقیه موجودات از این قوه برخوردار نیستند.

وی با اشاره به نقش سبک زندگی اسلامی و عفاف و حجاب در تحکیم بنیان خانواده افزود: بحث عفاف و حجاب باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و امروز استحکام بنیان خانواده با بی حجابی مورد تهدید است چرا که برهنگی و بی‌حجابی حد و مرز ندارد.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌ها مهم انسان قوه تفکر و تعقل است گفت: عقیده‌ای که مبتنی بر تفکر نباشد و بر اساس تقلید باشد نه تنها اسلام با آن موافق نیست بلکه مبارزه هم می‌کند.

مخلص‌الائمه ادامه داد: در ارتباط با بحث عفاف و حجاب دشمنان انقلاب اسلامی بر موجی سوار شدند که ناظر به حیات فرهنگی و استحکام خانواده است، چرا که بانوان پایه اصلی این استحکام در جامعه‌ی اسلامی هستند.

وی اضافه کرد: در سنوات اخیر توجه تمام نیروهای فرهنگی و دستگاه‌های متولی به این موضوع جلب شد که در حوزه عفاف حجاب به اندازه کافی کار فرهنگی صورت نگرفته است.

استاندار مرکزی با بیان اینکه ارتقای حیات فرهنگی نیازمند کار عمیق فرهنگی است، گفت: در این زمینه تمامی بخش‌ها وظایفی برعهده دارند و باید حضور مؤثری در ستاد عفاف و حجاب استان داشته باشند.

مخلص‌الائمه با تقدیر از اجرای طرح نور و تأکید بر وظیفه‌ی تمامی دستگاه‌ها در همراهی با این طرح، تاکید کرد: این طرح در استان مرکزی کاملاً موفق بوده است و بازتاب و همراهی خوبی را از سوی مردم در سطح جامعه شاهد هستیم.

کد خبر 748504

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • حجاب و عفاف یکی از ابعاد مهم حیات فرهنگی است
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • انتقال آب دریا به اصفهان روزهای خوشایندی برای زاینده‌رود رقم می‌زند
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!​
  • آخرین وضعیت بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران | این بزرگراه به آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد
  • اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی