Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@03:07:20 GMT

بزرگترين شرکت خرده فروشي آمريکا ورشکسته شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۹۷۱۷

بزرگترين شرکت خرده فروشي آمريکا ورشکسته شد

خبرگزاری آریا- شرکت جی کرو گروپ (J. Crew Group Inc) روز دوشنبه چهارم مه اعلام ورشکستگی کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شبکه تلویزیونی رویترز، به این ترتیب نام این شرکت هم به فهرست شرکت‌های خرده فروشی که به علت تعطیلی‌های گسترده در واکنش به شیوع بیماری همه گیر کووید 19 ورشکسته شده اند، افزوده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این شرکت که در نیویورک قرار دارد و به خاطر طراحی لباس‌های میشل اوباما بانوی نخست سابق آمریکا شناخته شده است، در دادگاه فدرال ویرجینیا با این توافق اعلام ورشکستگی کرد که 1.65 میلیارد دلار از بدهی هایش در ازای تفویض مالکیت این شرکت به وام دهندگان بخشوده شود.
بر اساس مدارکی که دادگاه منتشر کرد، تقریبا 2 میلیارد دلار از بدهی‌های این شرکت در ازای تقریبا 82 درصد از سهام این شرکت بخشوده می‌شود.
شرکت جی کرو که تا پیش از برنامه مرخصی (اجباری) در آوریل 13 هزار نیروی کار داشت، نخستین شرکت بزرگ خرده فروشی است که از زمان شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیا که دولت‌ها را مجبور کرد دستور دهند همه کسب و کار‌های غیرضروری تعطیل شوند، اعلام ورشکستگی کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت خرده فروشی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۹۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین

نقی سیاهکالی مرادی اظهار در گفتگو با مهر گفت: ۱۷ هزار معلم در قزوین وظیفه تدریس ۲۵۰ هزار دانش آموز را در ۱۶۷۰ مدرسه بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه سال گذشته با موج گسترده ای از بازنشستگی معلمان قزوینی روبرو بودیم و کار برای ما سخت شده بود، تاکید کرد: ۱۰۳۰ نفر از معلمان در سال گذشته در استان قزوین بازنشسته شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در ادامه با بیان اینکه تقریباً به همین میزان نیز در سال گذشته معلم جذب نظام آموزشی استان قزوین شد، تاکید کرد: با جذب حدود یک هزار دبیر و آموزگار در سال جاری تقریباً مشکل کمبود دبیر و آموزگار در استان قزوین حل خواهد شد.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • دانشمندان ساعت اتمی جدید بسیار دقیق و مقاوم ساختند
  • (ویدئو) واکنش جالب یک «تنبل» بعد از دیدن بچه گمشده‌اش
  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲ شد
  • آمریکا بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی است
  • آمریکا بزرگترین طاغوت جهان است
  • شکست نفت در فرار از بزرگترین کاهش هفتگی ۳ ماه گذشته
  • واگذاری کارخانه سامان کاشی بروجرد به هیات حمایت از صنایع
  • باید از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای ارتقای ارزش افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی استفاده شود
  • افزایش دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین