Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@08:39:17 GMT

آغاز عملیات اجرایی احداث مسکن فرهنگیان در خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۹۹۱۲

آغاز عملیات اجرایی احداث مسکن فرهنگیان در خوزستان

خوزستان_ مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در ارتباط ویدئو کنفرانس با حضور معاون اول رئیس جمهور و با حضور وزرای راه و شهرسازی و آموزش و پرورش، عملیات اجرایی ساخت ۲ هزار و ۷۲۴ واحد مسکونی ویژه فرهنگیان آموزش و پرورش آغاز شد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، رضا رضایی روز دوشنبه اظهارداشت: این تعداد واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن به فرهنگیان خوزستان اختصاص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در اهواز در منطقه مهدیس اهواز ۵۰۰ واحد، در شهرهای جدید شیرین‌شهر ۵۰۰ واحد و شهر جدید رامین یک هزار واحد مسکونی ویژه فرهنگیان خوزستان ساخته می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی اهواز تصریح‌کرد: علاوه بر این نیز در شهرستان آقاجاری ۲۰ واحد، بندرماهشهر ۵۰ واحد، بهبهان ۱۰۴ واحد، خرمشهر ۲۰ واحد، دزفول ۲۵۶ واحد، رامشیر ۱۷۴ واحد شوشتر ۶۴ واحد و هفتکل ۳۶ واحد در قالب طرح اقدام ملی مسکن برای فرهنگیان ساخته خواهد شد.

وی توضیح داد: پیش از این ظرفیت اختصاص داده شده به فرهنگیتان خوزستان یک هزار  ۸۴۰ واحد مسکونی بود که با اقدامات صورت گرفته تعداد ۸۸۴ واحد جدید به این ظرفیت اضافه شد.

رضایی با بیان اینکه در طرح ملی اقدام مسکن ۲ هزار و ۷۲۴ واحد ویژه فرهنگیان خوزستان درنظر گرفته شده، گفت: این درحالی است که تعداد هفت هزار و ۷۳۱ واحد دیگر نیز در قالب ثبت نام اقدام ملی مسکن طی ۲ مرحله انجام شده است.

عضو شورای مسکن استان خوزستان تصریح‌کرد: جمع کل واحدهای مربوط به اقدام ملی مسکن در استان خوزستان ۱۰ هزار و ۴۴۵ واحد است که در ۲۰ شهرستان استان احداث می‌شوند.

وی یادآور شد: این تعداد واحد مسکونی در اراضی دولتی اختصاص داده شده به طرح ملی اقدام مسکن است که حدود ۱۱۰ هکتار را شامل می‌شود.

بر اساس این گزارش، آغاز عملیات اجرایی واحدهای مسکونی مربوط به فرهنگیان خوزستان با حضور معاون اول رئیس جمهوری و وزرای آموزش و پرورش و راه و شهرسازی به صورت ویدئو کنفرانس آغاز شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وام مسکن فرهنگیان استان خوزستان وزیر مسکن و شهرسازی فرهنگیان خوزستان اقدام ملی مسکن راه و شهرسازی واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۹۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،  رئیس کل دادگستری استان قم در این مراسم با اشاره به تلاش دولت و تاکید رئیس جمهور برای حل مشکل مسکن قشر‌های مختلف مردم، بر لزوم حمایت شرکت‌های تعاونی در دستگاه‌های مختلف استان در بخش مسکن به صورت ویژه تاکید کرد.

حجت الاسلام مظفری افزود: دادگستری استان در چهارچوب قانونی و در راستای تحقق سیاست‌های دولت در امر مسکن سازی همه حمایت و تلاش خود را به کار می‌گیرد.

واحد‌های مسکونی عقیق واقع در منطقه پردیسان جنب مجتمع فرهنگی شهید ربانی در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در دو بخش مسکونی و تجاری ساخته خواهد شد.

سالن ورزشی، کتابخانه و مهد کودک از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این مجموعه است.

دیگر خبرها

  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر