Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر رسولی گفت: آغاز اردوهای تیم ملی تیراندازی منوط به موافقت و ابلاغیه وزارت ورزش و ستاد مقابله با کروناست و بعد از آن باید همه جوانب را در نظر بگیریم.

سخنگوی فدراسیون تیراندازی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آغاز اردوهای رشته‌های انفرادی و آغاز اردوی تیم ملی تیراندازی اظهار کرد: فدراسیون آمادگی لازم جهت آغاز اردوها را دارد اما این منوط به موافقت و ابلاغ وزارت ورزش و ستاد مقابله با کرونا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به ابلاغیه جدید ادامه اردوها در مناطق سفید مجاز است. در صورت ابلاغیه وزارت و اگر مربیان درخواست آغاز اردوها را داشته باشند، با حفظ پروتکل‌هایی که فدراسیون پزشکی ورزشی ارایه کرده است می‌توانیم اردوها را آغاز کنیم.

وی گفت: باید در اولین فرصت با مربیان جلسه بگذاریم، تمامی جوانب را بسنجیم. امکانات لازم را فراهم کنیم تا بدون مشکل و در کمال آرامش اردوها آغاز شود. سلامت ورزشکاران برای فدراسیون از همه چیز مهم‌تر است بنابراین باید همه جوانب را برای آغاز اردوها در نظر بگیریم.

سخنگوی فدراسیون تیراندازی افزود: تیراندازی تجهیز محور است و سخت افزارهای خاص خود را دارد. مجموعه آزادی تنها سالن استاندارد و مورد تایید فدراسیون جهانی است. ما هم به ناچار باید اردوهای را در مجموعه آزادی و با حفظ فاصله گذاری آغاز کنیم. در استان البرز که جزو مناطق سفید از نظر شیوع ویروس کرونا اعلام شده است تنها سالن ۱۰ متر را داریم و سالن ۵۰ متر برای تمرین در دسترس نیست.

رسولی در مورد تعداد ورزشکاران دعوت شده به اردوهای تیم ملی در این شرایط اظهار کرد: قطعا اردوها با ورزشکاران المپیکی و تعداد اندکی از سایر ملی‌پوشان آغاز خواهد شد. پیشنهاد فدراسیون از اسفند ماه این بود که ورزشکاران در اتاق های تک نفره اسکان داده شوند، تا سلامتی آنها حفظ شود.  

وی در خصوص تامین مهمات مورد نیاز برای اردوهای تیم ملی تا المپیک گفت: این محدودیتی است که چندین سال فدراسیون تیراندازی درگیر آن است. با توجه به اینکه المپیک هم بیشتر از یک سال تعویق داشته است قطعا اردوهای تیم ملی با کمبود فشنگ مواجه خواهد بود. اما فدراسیون از اسفند تاکنون بیکار نبوده و اقداماتی را برای تامین فشنگ انجام داده است تا با آغاز اردوها مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد. دغدغه شدید فدراسیون همین تامین تجهیزات اولیه ملی‌پوشان است. راه هایی را بررسی کرده‌ایم که ان‌شاءالله به نتیجه برسد و مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیراندازی فدراسیون تیراندازی اردوهای تیم ملی آغاز اردوها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم دردناک از خودکشی ناگهانی یک زن حین تیراندازی

ویدیویی از خودکشی دردناک یک زن در سالن تیراندازی منتشر شده است. او حین تمرین اسلحه را داخل دهان خود گذاشت و خودکشی کرد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم دردناک از خودکشی ناگهانی یک زن حین تیراندازی
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد
  • سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از آغاز چهارمین مرحله عملیات در برابر رژیم صهیونیستی خبرداد
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر داد
  • بازدید ۴۰ هزار نفر از مراکز صنعتی ایلام
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • نیمی از مدارس کشور مربی پرورشی ندارند/ افزایش اردوهای دانش آموزی