Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان، شرکت توزیع برق در اسفندماه سال گذشته تعدادی از مأموران قرائت خود را به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در اختیار نداشت و مشترکین الزامی در پرداخت مبلغ قبض ندارند چراکه این قبض صرفاً جهت اطلاع مشترک صادرشده بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سامانه «فارس من» باهدف ارتباط دوسویه مخاطبان خبرگزاری فارس و رسیدگی به مشکلات مطروحه از سوی مردم راه‌اندازی شده است، مخاطبان با ثبت سوژه‌های خود در این سامانه و جمع‌آوری امضاهای بیشتر می‌توانند خبرنگاران فارس را در پیگیری هرچه سریع‌تر مسائل و مشکلات استان همراهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«افزایش متعجبانه بهای برق منطقه ۴ رشت!» یکی از سوژه‌هایی بود که مخاطب در سامانه فارس من ثبت کرده است.

مخاطب در این سوژه مطرح کرده (ما تعدادی از ساکنین محله حافظ آباد رشت هستیم هزینه برق مصرفی امروز مثل چند ماه اخیر به‌صورت پیامکی برایمان ارسال شد که با دیدن مبلغ پیامک شده تعجب و وحشت کردیم. مبلغ بهای برق مصرفی از تاریخ یازدهم دی‌ماه لغایت ۲۰ اسفند آن‌قدر بالاست که با هیچ عقل سلیمی مطابقت ندارد و اصلاً معلوم نیست بر چه مبنایی محاسبه‌شده است. هزینه برق مصرفی تاریخ اعلام‌شده نسبت به ماه‌های قبل بسیار بیشتر است و توزیع برق منطقه هم پاسخ صحیحی به ما نمی‌دهد و این در حالی است که خبری در رابطه با افزایش هزینه بهای برق مصرفی هم به مردم اطلاع‌رسانی نشده است.)

شرکت توزیع برق در اسفندماه سال گذشته تعدادی از مأموران قرائت خود را به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در اختیار نداشت

محمد اسماعیل هنرمند دراین‌باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به نبود برخی از مأموران شرکت توزیع برق در اسفندماه اظهار کرد: شرکت توزیع برق در اسفندماه سال گذشته تعدادی از  مأموران قرائت خود را به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در اختیار نداشت و به همین دلیل جهت صدور قبض برای مشترکینی که کنتور آن‌ها قرائت نشد، اقدام به صدور قبض علی‌الحساب کرد.

وی با بیان اینکه مبلغ صادرشده بر اساس میانگین مصرف مشترک در طول سال بود و طی پیام جداگانه‌ای به همه این دسته از مشترکین عزیز اعلام شد، افزود:  مشترکین الزامی در پرداخت مبلغ قبض ندارند، این قبض صرفاً جهت اطلاع مشترک صادرشده بود اما در صورت تمایل، مشترک می‌توانست جهت جلوگیری از انباشت مصرف و مبلغ در صورتحساب بعدی که چهارماهه خواهد بود آن را پرداخت کند. 

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان، صدور این قبض هیچ ارتباطی به گران شدن نرخ برق نداشته و  ندارد و نرخ محاسبه برق کماکان همانند گذشته است و پرداخت این قبض تنها شرایط تسهیل و توان پرداخت را در قبض دوره بعد برای مشترک فراهم می‌کرد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان گیلان برق بیماری قبض برق مصرفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۰۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: به علت بارش شدید باران و طوفان یک دستگاه ترانسفورماتور در خیابان شهید شاکری منطقه پردیس اهواز سقوط کرد.

عباس شیاری افزود: با وقوع این حادثه پس از اطلاع گروه‌های عملیاتی در محل حاضر و اقدام به جدا و عادی سازی خط ۳۳ هزار تغذیه کننده بخشی از منطقه پردیس نموده و در ادامه بار مصرفی مشترکین خیابان مذکور را بر روی ترانس‌های مجاور تقسیم کردند.  

وی ادامه داد: با اعلام هشدار هواشناسی و مدیریت بحران نیرو‌های عملیاتی شرکت توزیع برق اهواز در حالت آماده باش قرار دارند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز اظهار کرد: شهروندان در صورت وقوع هر گونه حواددث احتمالی در شبکه برق  با سامانه ١٢٢ تماس حاصل نمایند 

.

.

دیگر خبرها

  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • ۱۳ همت مبلغ یک ماه میزان مصرف صنایع بزرگ از گاز کشور
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • انتشار توضیحات و جزییات جدید از پرونده جنجالی بابک زنجانی | بیش از بدهی‌اش پرداخت کرد!
  • اطلاعیه قطعی گاز در کرج
  • پاسخگویی به پرسش ‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • انعقاد تفاهم‌نامه مشترک حوزه گردشگری با ۶ استان در نمایشگاه ایران اکسپو