Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@23:36:36 GMT

نظارت دقیق و روزانه بر تمرینات انفرادی شاگردان محمد بنا

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۰۴۳۴

نظارت دقیق و روزانه بر تمرینات انفرادی شاگردان محمد بنا

حسام الدین جعفری با تاکید بر نظارت دقیق کادر فنی بر تمرینات انفرادی فرنگی‌کاران در ایام تعطیلی اردوهای تیم ملی به خبرنگار مهر گفت: طبیعتا بعد از تعطیلی اردوهای تیم ملی به دلیل شیوع کرونا با یک سری محدودیت ها در خصوص تمرینات بچه ها مواجه هستیم. برخی فرنگی کاران مدتهاست به شهرهای خود بازگشته اند و باید تمرینات انفرادی را در شرایط قرنطینه پیگیری کنند، دسترسی به امکاناتی مثل سالن های مجهز و همچنین وزنه و لوازن بدنسازی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: به هر حال با توجه به این شرایط سعی کردیم تا با تدوین و ارسال برنامه های تمرینی برای فرنگی کاران، به خوبی از وضعیت روحی و جسمی آنها با خبر باشیم. این کار از سوی اعضای کادر فنی بصورت دقیق و روزانه صورت می گیرد و ما همچنان از طریق فضای مجازی با بچه ها در ارتباط هستیم.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی ادامه داد: البته برخی از فرنگی کاران با توجه به امکانات قابل دسترسی، توانسته اند با حضور در سالن های کاملا ضدعفونی شده و بهداشتی بصورت انفرادی تمرین کنند. همچنین برخی از بچه ها نیز با حفظ پروتکل‌های بهداشتی توانسته اند تمرینات کشتی و مرور فن را انجام دهند.

جعفری در پایان گفت: هر چند زمان برگزاری رقابتهای گزینشی المپیک از سوی اتحادیه جهانی مشخص شده و ما باید اواخر سالجاری و اوایل سال آینده برای کسب سهمیه های باقیمانده به میدان برویم، اما هنوز هیچ چیز بطور قطعی مشخص نیست و باید همچنان منتظر عادی شدن وضعیت و پایان موج شیوع ویروس کرونا باشیم.

کد خبر 4916543 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی فرنگی اردوی تدارکاتی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا لیگ برتر فوتبال ایران وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس فدراسیون کشتی کشتی آزاد فدراسیون فوتبال تیم فوتبال سپاهان اصفهان احمد سعادتمند تیم ملی فوتبال ایران فیفا تیم ملی والیبال ایران فرنگی کاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۰۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گندم مشخص شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، علیقلی ایمانی، مدیر عامل بنیاد ملی گندم‌کاران کشور و دبیر خانه کشاورز استان گلستان با توجه به بارش‌ها در استان‌های مختلف کشور به کشاورزان توصیه کرد و به مهر گفت: با توجه به بارندگی در برخی مناطق و دمای بالا، فضایی برای آفات گندم از جمله زنگ زرد، لکه سفید، سن زدگی و.... به وجود آمده که ضروری می‌کند کشاورزان رصد دائمی از مزارع داشته باشند.

بیشتر بخوانید: قیمت تضمینی گندم چند شد؟

وی افزود: در برخی مناطق با وجود اطلاع رسانی کشاورزان غفلت کردند و خسارت‌هایی به مزارع گندم وارد شد. اما بیشتر گندم کاران اگر چه سموم به اندازه کافی وجود نداشت به هر ترتیبی سمپاشی را انجام داده و از خسارت‌های سنگین‌تر جلوگیری کردند.

وی ادامه داد: با توجه به پیش آگاهی و هشدارهایی که داده شد تقریباً در بسیاری از استان‌ها زنگ زرد و سایر آفات مهار شده است.

وی تاکید کرد: رصد مزارع با دقت بیشتر انجام شود زیرا در حال حاضر در بیشتر استان‌های کشور شاهد بارش هستیم و پس از آن با رطوبت و گرما هوا رو به رو خواهیم بود که فضای مناسبی برای رشد آفات است.

پیش‌بینی میزان تولید

ایمانی در ادامه سخنان خود به خرید تضمینی گندم در سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت: سال گذشته کل تولید حدود ۱۳ میلیون تن بود که بیش از ۱۰ میلیون تن خرید تضمینی انجام شد. پیش بینی می‌شود امسال با افزایش تولید خرید تضمینی این محصول استراتژیک به حدود ۱۱ میلیون تن برسد.

وی گفت: اگر عوامل غیرمترقبه طبیعی مهار شود امکان تولید ۱۳ میلیون تن گندم در کشور وجود دارد.

مدیر عامل بنیاد ملی گندم‌کاران کشور یادآور شد: گندمزارهای استان‌های شمالی با توجه به خشکسالی و رطوبت هوا و افزایش دما شرایط مساعدتری برای بروز آفات دارند. همچنین بارش در ۱۵ استان کشور بالا بوده و این باعث می‌شود تا گندم کاران دقت بیشتری به مزارع خود داشته باشند.

دل‌نگرانی گندم‌کاران

ایمانی با اشاره به نگرانی گندم کاران درباره خرید تضمینی محصولاتشان عنوان کرد: یکی از دغدغه کشاورزان مربوط به مطالبات بوده و امیدوارند امسال پرداخت مطالبات کشاورزان همچون سال قبل با دیرکرد چند ماهه انجام نشود.

وی درباره قیمت خرید تضمینی گندم هم گفت: امسال خرید تضمینی گندم هر کیلو گرم ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان بوده و خرید تضمینی گندم دوروم هم که در صنایع غذایی مانند ماکارونی مورد استفاده قرار می‌گیرد ۱۸ هزار تومان است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1229594 برچسب‌ها گندم

دیگر خبرها

  • شاگردان مؤمنی مقدم به مصاف تیم‌های ملی بزرگسال می‌روند
  • نظارت دقیق دستگاه قضایی البرز بر عملکرد مدیران شهری
  • بدون در نظر گرفتن شاخص‌هایی دقیق انتخاب نامزد اصلح غیرممکن است
  • گلایه برخی گندم کاران کرمانی از تاخیر در پرداخت پول گندم
  • بیش از ۱.۳ میلیون تن گندم خریداری شد، اما ریالی پرداخت نشد
  • بیش از ۱.۳ میلیون تن گندم خریداری شد اما ریالی پرداخت نشد
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اورونوف قاتل نساجی، منجی پرسپولیس/ فرار ۳ امتیازی شاگردان اسومار از جهنم وطنی
  • ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • قیمت گندم مشخص شد