Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@08:20:24 GMT

رسیدگی به ۳۳۸ شکایت در حوزه حمل و نقل کالا و مسافر در ایلام

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۰۴۹۷

رسیدگی به ۳۳۸ شکایت در حوزه حمل و نقل کالا و مسافر در ایلام

نورالله دلخواه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای رعایت حقوق شهروندی در سال گذشته بیش از ۴۵۷ شکایت مطرح شده از سوی شهروندان در سامانه شهراه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ثبت شده بود.

وی گفت: ۳۳۸ مورد از درخواست‌های ثبت شده در سامانه شهراه طی مدت بیان شده مربوط به حوزه حمل و نقل بوده که از جمله آن‌ها تخلف شرکت‌های حمل و نقل کالا، مسافر و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.... بوده و ۱۱۹ مورد دیگر مربوط به حوزه راهداری است که از جمله آن‌ها به خرابی آسفالت، وجود چاله و دست‌انداز در راه‌های ارتباطی استان می‌توان اشاره کرد.

دلخواه خاطر نشان کرد: در راستای برقراری تعامل هر چه بیشتر فیمابین رانندگان حمل و نقل جاده‌ای بین شهری و دست اندرکاران امر مسیرهای ارتباطی نظیر سامانه تلفن پاسخگوی ۱۴۱ سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و پایگاه اطلاع رسانی www.۱۴۱ .ir نیز فعال است که دریافت کننده انتقادات، شکایات و دیدگاه‌های این قشر تلاشگر حوزه حمل و نقل جاده‌ای است.

وی افزود: بیش از ۱۲۱۴ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی و ۷۲ شرکت مسافربری در بخش حمل و نقل استان فعالیت دارند.

وی گفت: ۵۴ شرکت حمل و نقل کالا در امر جابه جایی بار در استان فعالیت دارند.

کد خبر 4917533

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ویروس کرونا ماه مبارك رمضان شیراز بوشهر شیوع کرونا ایلام قزوین شهرکرد گرگان کمک به نیازمندان مواسات بیرجند بارش باران جهش تولید حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۰۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید

ایسنا/اردبیل مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل از محکومیت قاچاقچی باطری قلمی و تیغ اصلاح خبر داد.

علی رحیمی آذر، ۱۲ اردیبهشت گفت: شعبه دوم بدوی قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اردبیل به پرونده نگهداری قاچاق تعدادی تیغ اصلاح و باطری قلمی و نیم قلمی خارجی ، به ارزش ۲ میلیارد و ۳۶۸ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: مأموران نیروی انتظامی اردبیل محموله قاچاق را از یک انباری کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رسیدگی به پرونده‌های قضایی باحضور رئیس دیوان عدالت اداری کشور
  • حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • رشد ۱۰ درصدی تخلیه و بارگیری در راه آهن شمال شرق۲