Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@13:34:24 GMT

ماسک سه بعدی ضدکرونا نفس کشیدن را مختل نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۱۱۱۳

ماسک سه بعدی ضدکرونا نفس کشیدن را مختل نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، ماسک‌های Nue ۳D که توسط شرکت LuxMea Design تولید شده‌اند با استفاده از یک برنامه هوش مصنوعی طراحی شده‌اند و از همین رو بر مبنای وضعیت صورت مشتریان قابل شخصی سازی می‌باشند.

شخصی سازی این ماسک‌ها هم جلوی ورود ذرات مضر را به بینی و دهان افراد می‌گیرد و هم از آزار و اذیت افراد در زمان تنفس به علت شل بودن یا سفتی بیش از حد ماسک جلوگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوراخ‌های ریز تعبیه شده بر روی این ماسک باعث می‌شود صدای افراد در زمان صحبت کردن با دیگران یا با گوشی به راحتی شنیده شود.

پوسته این ماسک دولایه، سبک، مقاوم و قابل شستشو بوده و دارای فیلترهای قابل تعویض است که با استانداردهای ماسک‌های N۹۵ سازگاری دارد. میزان فیلتراسیون این ماسک ۹۵ درصد است و می‌تواند جلوی ذراتی ۰.۳ میکرونی را نیز بگیرد. قیمت هر یک از این ماسک‌ها با یک فیلتر که برای یک ماه قابل استفاده می‌باشد، ۱۴۹ دلار خواهد بود.

کد خبر 4917568

منبع: مهر

کلیدواژه: ماسک طبی کانادا ویروس کرونا ویروس کرونا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان تحقیقات علمی نوآوری فناوری نانو کووید 19 موبایل اینترنت واکسن امنیت اطلاعات تولید فناوری فضایی ماهواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۱۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از در آغوش کشیدن کاظم صدیقی توسط آقای وزیـر

 در تصاویر به ثبت رسیده از نماز جمعه روز گذشته تهران، همنشینی کاظم صدیقی و وزیر ارشاد دولت رئیسی شکار دوربین عکاسان شده است.

دیگر خبرها

  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • ۱۹ درصد فوتی های سال گذشته در گلستان افراد زیر ۱۸ سال بودند
  • برای خواب خوب مقررات بگذارید
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • هوش مصنوعی گرایش سیاسی افراد را از چهره‌شان می‌خواند
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر: رفاقت!
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • تصویری از در آغوش کشیدن کاظم صدیقی توسط آقای وزیـر
  • تخریب پل سید کلاته رامیان رفت و آمد را مختل کرد