Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان آقازاده با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: خیلی واضح و بی تعارف باید عنوان کنم که کیک بوکسینگ به هیچ عنوان اوضاع بسامانی ندارد و ورزشکاران این رشته بلاتکلیف و سردرگم هستند. معتبرترین سازمان آن «واکو» ست که متأسفانه درگیر باند بازی داخلی است و اغلب نفراتی که تحت عنوان تیم ملی اعزام می‌شوند همه شاگردان اعضای همین انجمن هستند و نفرات برتر مسابقات انتخابی تیم ملی اعزام نمی‌شوند و در نهایت حتی یک نفر از آنها موفق به کسب مدال نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سالهای گذشته هر زمان رقابتهای انتخابی تیم ملی شفاف و واقعی برگزار شد، رزمی کاران اعزامی موفقیت‌های زیادی کسب کردند. به همین دلیل است که معتقدم اگر قرار است در این بخش موفقیت‌هایی کسب شود، باید تحت نظر فدراسیون و با استانداردهای بین المللی به سرانجام برسد. متأسفانه شرایطی که «واکو» برای حضور در مسابقات قرار می‌دهد، باعث شده بهترین‌های ایران عطای مسابقات را به لقایش ببخشند.

این رزمی کار رشته کیک بوکسینگ ادامه داد: تقابل فدراسیون و انجمن واکو به هیچ عنوان به سود رزمی کاران پرتعداد این رشته نیست. «واکو» معتقد است که معتبرترین است و باید رقابتهای انتخابی را برگزار کند. ولی متأسفانه شرایط خوبی در انتخابی ندارد. من خودم با وجود برتری مقابل همه رقبا اعزام نشدم.

آقازاده با تشریح برخی از این شرایط سخت گفت: زمانی که تصمیم به حضور در مسابقات «واکو» گرفتم به صراحت گفتند اول باید برعلیه فدراسیون در رسانه‌ها مصاحبه کنی! حتی پا را فراتر گذاشته و چهار برگ مصاحبه از پیش آماده جلوی من گذاشتند تا امضا کنم. تمام شرکت کنندگان شاهدند که تا ساعت ۳ بامداد در اتاق وزن کشی معطل شدم و اجازه استراحت ندادند تا آن برگه‌ها را امضا کنم. بعد از آن هم که به زحمت و هزار مشکل مجوز حضور در مسابقات برای من صادر شد، در یک روز ۵ مبارزه برای من گذاشتند ولی رقیب من با کمترین مبارزه به فینال آمد. با کسب پیروزی با ۱۰ امتیاز اختلاف و دریافت عنوان تکنیکی‌ترین مبارز اعزام نشدم.

وی ادامه داد: بعد از کسب این عنوان و در همان سالن مسابقات از نزدیکان آقایان به صراحت به من گفتند، اعزام نمی‌شوی، همان هم شد، حتی به اردو هم دعوت نشدم. در جریان مسابقات هر ساعت اسم من را برای مبارزه اعلام می‌کردند و در واقع بدون استراحت برای مبارزه بعدی آماده می‌شدم، در جواب اعتراض هم گفتند مشکلی داری برو بیرون، بعد از تحمل این همه سختی نفر دوم را اعزام کردند. چرا چون شاگرد یکی از همان آقایان مسئول بود.

آقازاده در پایان گفت: از مسئولان ورزش کشور می‌خواهم در مورد کیک بوکسینگ یک تصمیم جدی و منطقی بگیرند. رزمی کاران این رشته سخت تلاش می‌کنند، ولی به جایی نمی رسند. این مسائل تنها بخشی از مشکلات بود که خیلی‌ها می‌توانند به آن شهادت دهند.

کد خبر 4917255

منبع: مهر

کلیدواژه: کیک بوکسینگ فدراسیون ورزشهای رزمی وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا لیگ برتر فوتبال ایران وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس فدراسیون کشتی کشتی آزاد فدراسیون فوتبال تیم فوتبال سپاهان اصفهان احمد سعادتمند تیم ملی فوتبال ایران فیفا تیم ملی والیبال ایران کیک بوکسینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۱۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استیلی: اوسمار خوب است، ولی صبر کنید!

آفتاب‌‌نیوز :

حمید استیلی پیشکسوت فوتبال ایران و تیم پرسپولیس در حاشیه مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد مسعود اسکویی در گفتگو با خبرنگاران گفت: این اتفاق را به ورزش و مردم ایران تسلیت می‎‌گویم. آقای اسکویی صدای ماندگار و جاودانی بودند و همه بیشتر از چهره با صدای ایشان آشنا هستم. انشالله که بیشتر قدر اسطوره‌ها را بدانیم.

او ادامه داد: او در بسیاری از اردو‌ها حضور داشتند و این اواخر هم که بیمار بودند، من در بیمارستان همراهشان بودم که بسیار سرحال بودند و خاطرات گذشته را کامل یادش بود. فکر نمی‌کردیم این اتفاق رخ دهد. خیلی با احترام نقد می‌کردند و برای همین دوستش داشتیم. فوتبال را طوری گزارش می‌کرد که انگار داخل ورزشگاه هستیم و زبان گویای رادیو بودند که به دل ما می‌نشست. این صدا تا سال‌های سال در یاد خواهد بود و هیچوقت یادمان نخواهد رفت.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در واکنش به اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی در جریان بازی پرسپولیس-سپاهان تاکید کرد: بحث اتفاقاتی که در ورزشگاه افتاده مربوط به این است که با بودجه‌ای که داریم هیچ وقت در بحث فرهنگی ورود نکرده‌ایم. بحث اخلاق و رفتار در فوتبال و باشگاه‌ها نیست. ما مشکلاتی داریم که انشالله دست‌اندرکاران به آن فکر کنند و با قوانینی بهتر و دقیق‌تر کنترل‌های بیشتری داشته باشیم. هر کسی که تخلف می‌کند باید سریعا به آن واکنش نشان داد.

وی افزود: پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد. بازی با نساجی در ورزشگاه این تیم همیشه سخت بوده و امیدوار هستم در این بازی هم موفق باشند تا مردم خوشحال باشند.

حمید استیلی درباره نتایج اوسمار در پرسپولیس خاطرنشان کرد: آقای اوسمار در این زمان که بوده فوتبال خوبی ارائه داده و نتایج قابل دفاعی داشته. باید تا پایان فصل و تا قهرمانی صبر کرد و آن زمان تصمیم بگیرند.

او همچنین به مسئله خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد و گفت: اتفاقات خوبی است و جا دارد از آقای دکتر خاندوزی و بازیان و همچنین وزارت ورزش تشکر کنیم که این اتفاق برای پرسپولیس و استقلال افتاد. امیدوار هستم با یک هیئت مدیره قوی جلو برویم، چون اگر می‌خواهیم یک کار تولیدی نتیجه‌بخش باشد، هیئت مدیره قوی نیاز دارد. این تیم‌ها، طرفداران زیادی دارند و همه مردم دنبال آن‌ها هستند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • استیلی: اوسمار خوب است، ولی صبر کنید!
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد
  • جنجال‌سازان مسابقات کشتی مازندران در انتخابی تهران!
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور