Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد انور هاشمزهی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: بارش‌های زمستان گذشته و بهاری موجب بهبود شرایط زیستگاه‌های طبیعی و رویش پوشش گیاهی مناسب در مناطق حوزه شهرستان ایرانشهر شده است.

هاشمزهی افزود: ایجاد پوشش گیاهی مناسب و به طبع آن بهبود شرایط گونه‌های جانوری علف خوار در طبیعت منطقه موجب افزایش طعمه‌های غذایی برای گونه‌های جانوری گوشتخوار منطقه و ایجاد شرایط مناسب زیستی و زادآوری گونه‌های مختلف جانوری شده و منجر به افزایش جمعیت این گونه‌ها ازجمله کوچکترین عضو این خانواده یعنی گربه شنی در مناطق مختلف و زیستگاه‌های دشتی و ماسه زار‌های منطقه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایرانشهر بیان کرد:گشت و کنترل‌های یگان حفاظت در مناطق و سرشماری‌های حاصل از این گشت و کنترل‌ها در مناطق بصورت بیتوته‌های طولانی مدت در مناطق است و مشاهده بیش از حد معمول این گونه‌ها در فواصل مختلف حاکی از افزایش جمعیت بدلیل پوشش گیاهی مناسب و افزایش جمعیت گونه‌های جانوری کوچکتر می‌باشد.

هاشمزهی اشاره کرد: در مناطق حوزه شهرستان ایرانشهر گربه سانانی نظیر پلنگ، گربه جنگلی، گربه وحشی، گربه شنی و... زیست می‌کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گونه های جانوری یگان حفاظت محیط زیست زیستگاه حیات وحش شهرستان ایرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۱۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراشبند همچنان صدر نشین ثبت بارش های بهاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، هواشناسی فارس میزان بارش باران در مناطق مختلف استان فارس را تا ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه امروز اعلام کرد.
بر اساس اعلام هواشناسی فارس، بیشترین میزان بارش سامانه اخیر که از دیروز در فارس فعال شده است، مربوط به فراشبند با ۳۷ و ۴ دهم، فیروزآباد ۳۵ و ۶ دهم و لار ۳۳ میلی متر است.
در این سامانه در شیراز هم ۸ و نیم میلی متر باران باریده است.
میزان بارش در دیگر مناطق به شرح زیر است:

دیگر خبرها

  • ادامه بارش های بهاری امروز و فردا در برخی مناطق فارس
  • عنکبوتی به نام رامبد جوان ! | همه نامگذاری های عجیب جانوران
  • فراشبند همچنان صدر نشین ثبت بارش های بهاری
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • زنده گیری و رهاسازی سه سر تمساح در جنوب سیستان و بلوچستان
  • هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان اعلام شد
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان و بلوچستان مثبت شد
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان