Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته معلم جلسه ویدئو کنفرانس رزمایش کمک مومنانه با حضور رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش و رئیس بسیج فرهنگیان و نیز ارتباط ویدئویی با مرکز استانهای سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در هفته معلم جلسه ویدئو کنفرانس رزمایش کمک مومنانه با حضور رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش و رئیس بسیج فرهنگیان و نیز ارتباط ویدئویی با مرکز استانهای سراسر کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه عباس مطهری، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان در سخنانی ضمن تبریک هفته معلم به تبین هدف رزمایش " کمک مومنانه" پرداخت و با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به معلمین گفت: حضرت آقا در هفته معلم امسال طی پیامی به معلمین با عبارت "جهاد مبارک" مدالی را به آنها اعطا کردند که جای تبریک مضاعف دارد برگزار ی این جلسه یکی از مصادیق این جهاد مبارک است که علاوه بر خدمت رسانی به جامعه، در تربیت فردی افراد موثر خواهد بود.

رئیس بسیج فرهنگیان کشور افزود: قرآن به ما می آموزد که انفاق را از والدین و نزدیکان خود آغاز کنیم و این انفاق که موضوع این رزمایش است هر اندازه بتواند فاصله ای بین ظرفیت و نیاز را کمتر نمایید به همان اندازه به هدف خود نزدیک تر شده است لذا پیشنهاد ما این است که به صورت محلی اجرا شود.

 مطهری در ادامه گفت:  طی هماهنگی انجام شده با معاونت پرورشی، بسیج دانش آموزی و سایر تشکل ها دستورالعملی را به مدارس ارسال کردند که بر اساس آن مدارس غیر دولتی که از توان مالی خوبی برخوردارند می توانند در این رزمایش شراکت موثری داشته باشند.

مجتبی زینی وند رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش هدف از این جلسه را همفکری و هم افزایی با سازمان بسیج اعلام کرد و گفت: در پاسخ به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان این سازمان با همکاری سازمان بسیج فرهنگیان کشور درنظر دارند به خانواده های دانش آموزان نیازمند و نیز فرهنگیان معسر کمک نمایند.
 وی در ادامه گفت: کلیه کمک ها با رعایت همه ملاحظات اخلاقی باید صورت پذیرد تا آبروی خانواده ها و اشخاص محفوظ بماند.
زینی وند گفت: با هدف جذب حمایت از خیرین، برنامه ریزی و هدایت رزمایش کارگروهی متشکل از شوراهای موسس مشارکت های مردمی، بسیج فرهنگیان و سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی در سطح کشورو همچنین در سطح  استانها نیز با محوریت مدیران کل تشکیل بشود بدیهی است تجمیع کمک ها و هزینه کرد ها با نظر این کارگروهها در ستاد و در استانها صورت پذیرد.

انتهای پیام/ا

منبع: دانا

کلیدواژه: سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی بسیج فرهنگیان کمک مومنانه رئیس سازمان هفته معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۱۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت ۱۷ اردیبهشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری پیامی صادر کرد.

آنگونه که تسنیم روایت کرده متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَ‌بَ اللَّـهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرَ‌ةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْ‌عُهَا فِی السَّمَاءِ تُؤْتِی أُکُلَهَا کُلَّ حِینٍ بِإذْنِ رَ‌بِّهَا ۗ وَیَضْرِ‌بُ اللَّـهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یَتَذَکَّرُ‌ونَ»
(آیا ندیدی که خداوند چگونه مثلی زد و سخن نیک را به درخت پاکیزه‌ای تشبیه کرد که ریشه‌اش ثابت و شاخه آن در آسمان است؟ میوه‌اش را هر دم به اذن پروردگارش می‌دهد؛ و خدا مَثَلها را برای مردم می‌زند، شاید که آنان پند گیرند.)

بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه، سازندگی و... به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری می‌باشد که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان عزیز بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903328

دیگر خبرها

  • اژه‌ای: حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان باید حفظ شود
  • حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان، حتماً باید حفظ شود
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • چرا فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان استقبال نکردند؟
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد