Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر پارسا رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با بیان اینکه موکب‌های این استان برای ریشه کنی این ویروس منحوس تمام همتشان را پای کار آورده اند، گفت: همچون اقدامات دیگر موکب‌های اربعین حسینی در بلایای طبیعی نظیر سیل، ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، تمام توان و ظرفیت خود را برای رفاه حال عموم مردم و عبور از شرایط بحران کرونا به کار بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه سازمان‌های مرتبط در خراسان رضوی، همدل‌تر از همیشه در مبارزه با کرونا به میدان آمده اند، افزود: از زمان شیوع این ویروس، ۲۰ موکب در استان برپا شده است که با همراهی و مشارکت آستان قدس رضوی، کمیته امداد، هدایت و نظارت ائمه محترم جمعه و سایر مسئولین  شهرستان ها، خدمت رسانی می‌کنند. بیشتر بخوانید: تاکید امام جمعه مشهد بر حمایت از کارگران در شرایط بحران کرونا
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی ادامه داد: راه اندازی ۱۰ کارگاه تولید ماسک از جمله اقدامات موکب‌ها است که  از نیمه اسفند ماه، تا کنون ۶۷۵ هزار ماسک و ۱۰۵ هزار دستکش تولیدکرده اند.  
پارسا بیان کرد: این ستاد به منظور مبارزه با ویروس کرونا با ارائه خدمات امدادی مانند ۴۷۰ مرحله ضدعفونی معابر و اماکن عمومی و تهیه و توزیع ۱۵۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در سطح خراسان رضوی، اقداماتی انجام داده است.   توزیع روزانه ۱۱ هزار وعده غذایی در حاشیه شهر مشهد
او با تاکید به فرمایشات مقام معظم رهبری و با توجه به ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: موکب‌ها تهیه بسته‌های معیشتی را در دستور کار خود قرار داده اند و تاکنون ۱۰ هزار بسته معیشتی توسط موکب‌های استان تهیه و توزیع شده است.  
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی با بیان اینکه این بسته‌های معیشتی تا اندازه زیادی می‌تواند از مشکلات اقشار کم برخوردار را کاهش دهد، اظهار کرد: همچنین روزانه ۱۱ هزار وعده غذایی در حاشیه شهر مشهد و نیز ۵ هزار قرص نان قبل و بعد از افطار توزیع می‌شود.  بیشتر بخوانید: توزیع هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه خراسان رضوی
پارسا با اشاره به اینکه به برکت وجود علمدار این موکب ها، ان شاء الله این ویروس ریشه کن خواهد شد، تاکید کرد: هرچند اکنون امکان زیارت به عتبات عالیات فراهم نیست، اما این ستاد با مشارکت در پروژ‌هایی در کربلا، کاظمین و احداث صحن امام باقر (ع) با تعهد به کار ادامه خواهد داد و بار دیگر مردم ولایت مدار با کمک و همراهی و واریز کمک‌های نقدی به شماره حساب ۰۱۲۰۲۰۰۰۰۰۰۰۰ می‌توانند در این کار خداپسندانه مشارکت کنند.
انتهای پیام// ز. م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس اربعین حسینی موکب های اربعین عتبات عالیات خراسان رضوی بسته معیشتی ماه رمضان آستان قدس رضوی مقام معظم رهبری کارگاه تولید ماسک مبارزه با کرونا ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی موکب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۲۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، قباد مبشری ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این بسته ها، به همت مرکزنیکوکاری «سمت خدا» بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

وی بیان داشت: یکی از مهمترین اقدامات کمیته امداد، توسعه و جلب مشارکت های مردمی و تأسیس مراکز نیکوکاری در همین راستا بوده است.

مبشری افزود: مراکزنیکوکاری در سطح ملی و استانی با نگاه محله محور سعی دارند تا نیازمندی خانواده‌های بی‌بضاعت را رفع کنند.

وی اظهار داشت: مرکزنیکوکاری «سمت خدا» و ویژه برنامه سمت خدا، با هدف حمایت از خانواده‌های نیازمند، در اقدامی خداپسندانه اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های گوشت قرمز کرده است.

مبشری تصریح کرد: در مجموع با مشارکت مرکز نیکوکاری سمت خدا با اولویت زنان سرپرست خانوار، ایتام و سالمندان چهار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز، به ارزش دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

کد خبر 6093271

دیگر خبرها

  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت