Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سیدمحمد علمی گفت: این بوستان واقع در بلوار جمهوری اسلامی محله مصلی دارای چهار و هفت دهم هکتار مساحت است و تلاش می شود پس از تکمیل در پایان سال جاری و با تجهیز آن از اوایل سال آینده قابلیت بهره‌برداری داشته باشد.  

این مسئول حوزه مدیریت و خدمات شهری بیان کرد: این بوستان سومین پارک بانوان قزوین است، و در سال‌های گذشته شهرداری های مناطق ۲ و ۳ قزوین اقدام به احداث پارک بانوان برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان بانو اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: عملیات احداث این بوستان از اسفند ماه سال ۹۷ آغاز شده است؛ و مدتی به دلیل کمبود منابع مالی و برخی مشکلات این پروژه متوقف شد و از اواخر سال ۹۸ کار ساخت بوستان بانوان دوباره کلید خورد.

علمی افزود: اعتبار ساخت این طرح عمرانی مربوط به فضای سبز ۱۴۷ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

این مسئول حوزه مدیریت و خدمات شهری تاکید کرد: باتوجه به نیاز ساکنان مناطق جنوب شهر به ویژه راه‌آهن و تهران قدیم به فضای سبز و بوستان، اجرای این گونه پروژه‌ها می‌تواند زمینه رضایت مندی ساکنان این مناطق را در پی داشته باشد.

وی اضافه کرد: این مجموعه از وسعت بسیار بالایی برخوردار است و از۲ بوستان فعال در شهر قزوین بزرگتر است و با رفع نقاط ضعف و اشکالات بوستانهای قبلی تلاش می کنیم این بوستان با امکانات مناسب تری آماده بهره برداری شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین افزود: فضاهای گردهمایی اجتماعی، زمین بازی کودکان، پیست دوچرخه سواری، آمفی تئاتر روباز و اماکن ورزشی  در این بوستان پیش‌بینی شده است.

قزوین سه منطقه شهرداری دارد.

کد خبر 508387 برچسب‌ها استان قزوین زنان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان قزوین زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۲۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان، اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» ویژه بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از ایثارگری و حماسه‌آفرینی‌های آن دوران با هدف تقویت روحیه و انگیزه جهاد و مقاومت در بین فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت و همچنین ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه جهاد تبیین در سطح جامعه و الگوسازی برای جوانان با استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس امروز (دوشنبه) به صورت همزمان با سراسر کشور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد.

در سومین جشنواره «افتخار من» مجموعاً شش هزار اثر شامل فیلم، دست‌نوشته، داستان و فایل صوتی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در این مراسم آثار برگزیده معرفی و از خالقان آثار به صورت ویدئوکنفرانس و از طریق ادارت کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌ها تقدیر به عمل آمد.

تندیس جشنواره در بخش تهیه خاطره به «حسین فکوری» دانش آموز پایه دوم از مدرسه شاهد دامغان نوه رزمنده و پیشکوت دفاع مقدس حاج «حبیب خورزانی» رسید و لوح سپاس و تندیس برگزیده این دوره توسط سردار سرتیپ دوم پاسدار «عباس مطهری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان به وی اهدا شد.

کد خبر 6092463

دیگر خبرها

  • ارتفاع موج در دریای خزر افزایش می‌یابد/ تشدید فعالیت سامانه بارشی تا پایان هفته
  • ذوب‌آهن به‌دنبال سومین برد خانگی مقابل نساجی
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • ۵ هکتار به بوستان بزرگ شهر یزد اضافه شد
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران