Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان فرماندار سنندج گفت: احداث پیاده راه خیابان فردوسی یک ضرورت اجباری و اقدامی ناگزیر شهری در سنندج است و با اجرای آن آمدو رفت شهروندان در این خیابان را ایمن و شهروندان از تهدیدات بالقوه موجود کنونی نجات پیدا می‌کنند.

محمدابراهیم زارعی  امروز(16 اردیبهشت) در نشست با شماری از رانندگان تاکسی در سنندج، اظهار کرد: بخشی از زیرساخت‌های خیابان فردوسی که دهه‌های قبل و حتی نیم‌قرن پیش احداث‌شده‌اند، اکنون تهدید عینی جان شهروندان شده‌ و تشخیص کارشناسان آن است که این تهدیدات هرچه زودتر برطرف شود تا این خیابان در مرکز شهر به معبری ایمن برای آمدورفت شهروندان تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از همراهی و درخواست عمومی مردم برای اجرای پیاده راه فردوسی و بهبود آمدورفت در این خیابان خبر داد و افزود: چاره‌ای جزء کوشش برای اجرای طرح جدید و بازسازی این خیابان پیش روی مسئولان قرار ندارد چه اینکه بیشتر مردم و ذینفعان ازنوسازی و  احداث پیاده راه فردوسی حمایت می‌کنند.

زارعی بیان کرد: در طرح جدید خیابان فردوسی سنندج، زیرساخت‌های اساسی و به‌روز احداث و میلیاردها تومان برای بهسازی و نوسازی و آن هزینه می‌شود.

به گفته فرماندار شهرستان سنندج کارشناسان مختلف مدت ها اجرای این پروژه را مطالعه کرده و امروز زمینه اجرای این پروژه فراهم‌شده است. 

وی عنوان کرد: مردم سنندج از اجرای این  پروژه بزرگ شهری منتفع خواهند شد و نباید هیچ بهانه‌ای گروهی و صنفی مانع اجرای این پروژه زیرساختی عام المنفعه و موردنیاز شهر سنندج شود.

 زارعی اجرای این پروژه را ازجمله نیازهای بنیادین عمران شهری سنندج برای توسعه مرکز شهر خواند و از همراهی بازاریان سنندج برای اجرای پیاده راه فردوسی قدردانی کرد.

فرماندار سنندج در پایان یادآور شد: دغدغه رانندگان تاکسی را درک کرده اما مصالح عمومی جامعه و شهر ایجاب می‌کند همه با همفکری هم به فکر توسعه شهر و حل مشکلات آن باشیم و توقع داریم در کنار هم به توسعه و بهبود شرایط شهر بیندیشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پیاده راه استانی اجتماعی پیاده راه فردوسی اجرای این پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۲۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور

دریافت 33 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جانشین فرماندهی انتظامی کردستان عصر چهارشنبه در حاشیه این برنامه در سنندج اظهار کرد: اجرای طرح نور با پشتیبانی مردم منجر به ایجاد دلگرمی و انگیزه بیشتر نیروهای انتظامی در اجرای این بهتر این طرح می‌شود.

وی افزود: حضور جمعی از شهروندان سنندج در فراجا برای تقدیر از نیروهای نظامی ارزشمند است و ما هم از مردم استان که پلیس را در اجرای طرح نور یاری کردند، سپاسگزاریم.

خبرنگار_ امیرعلی میرزایی

کد خبر 6094568

دیگر خبرها

  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد