Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت بهداشت روسیه از ثبت بیش از ۱۰ هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روسیا الیوم، وزارت بهداشت روسیه از افزایش شمار مبتلایان و فوتی‌های بیماری کووید ۱۹ در این کشور خبر داد.

بر اساس این گزارش، طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ هزار و ۱۰۲ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در روسیه ثبت شده است که با احتساب این موارد، شمار مبتلایان به ۱۵۵ هزار و ۳۷۰ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین ۹۵ مورد جدید فوت ناشی از ویروس کرونا در روسیه ثبت شده است که شمار کلی جان باختگان را به هزار و ۴۵۱ مورد افزایش داده است.

گفتنی است ویروس کرونا که برای اولین بار در شهر ووهان چین مشاهده شد، درحال حاضر به بیش از ۲۰۰ کشور جهان کشیده شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ابتلا به کرونا در روسیه وزارت بهداشت روسیه ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۲۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور

پس از سال‌ها انتظار پیکر‌های مطهر شهدای گمنام و تازه شناسایی‌شده دفاع مقدس صبح امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تهران و برخی شهر‌ها تشییع شدند.

این مراسم در اجتماع بزرگ صادقیون با حضور قشر‌های مردم، هیات‌ها و موکب‌های عزاداری تهران برگزار شد.

استان‌های قم، کرمان و قزوین میزبان ۱۴ شهید «گمنام» هستند و ۱۲ شهید تازه شناسایی‌شده هم در استان‌های البرز، خراسان جنوبی، اصفهان، فارس، همدان و خوزستان تشییع می‌شوند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • شمار قربانیان سیل در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • شمار قربانیان سیل مهیب در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت
  • دستاورد تازه پزشکی؛ تشخیص آرتروز ۸ سال قبل از ابتلا به این بیماری
  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر
  • اسرائیل و حماس به توافق آتش بس نزدیک شدند+ جزئیات/ هشدار درباره راه افتادن حمام خون در رفح/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج‌های پناهندگان از آلمان
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج های پناهندگان از آلمان
  • تشییع پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور