Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@17:47:10 GMT

◄ یک ضرورت مهم برای برگزاری هشتمین نمایشگاه ریلی تهران

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۲۷۱۶

◄ یک ضرورت مهم برای برگزاری هشتمین نمایشگاه ریلی تهران

تین نیوز

نمایشگاه‌ها، مهم‌ترین ابزار بازاریابی و ارتباطات تجاری و بسترساز انتقال تکنولوژی بین شرکت‌های مختلف دولتی و خصوصی محسوب می‌شوند.

به گزارش تین نیوز، نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی و خدمات وابسته باوجود کشمکش‌های زیاد بین راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و شرکت نمایشگاهها قرار است در تاریخ 23 الی 26 تیر سال جاری برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که در سال‌های گذشته این نمایشگاه با استقبال شرکت‌های حمل‌ونقلی ریلی و خود راه‌آهن که یکی از بازیگران اصلی حمل‌ونقل ریلی محسوب می‌شود برگزار می‌شد اما در سال جاری  راه‌آهن به عنوان نهاد رگولاتوری حمل و نقل ریلی، موضع متناقضی داشته است. 

باوجوداینکه نمایشگاه‌ها می‌تواند نقش مهمی در انتقال تکنولوژی، ارتباطات تجاری، افزایش درآمد شرکت ها با بازاریابی درست و کاهش هزینه‌های تجاری داشته باشد، اما شرکت‌ها و راه‌آهن معتقدند به دلیل شیوع ویروس کرونا و مناسب نبودن وضعیت مالی شرکت‌های حمل‌ونقلی ریلی برگزاری این نمایشگاه در سال جاری توجیهی ندارد و کمکی به شرکت‌ها نمی‌کند.

سعید قصابیان در گفتگو با خبرنگار تین نیوز گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه‌ها تسهیل تجارت بین شرکت‌های مختلف است و شرکت‌ها نیز با توجه به هزینه‌هایی که برای حضور در نمایشگاه باید بپردازند تصمیم می‌گیرند که آیا در این نمایشگاه‌ها شرکت کنند یا خیر و حضور در نمایشگاه را نرخ اجاره هر غرفه را مشخص می‌کند.

وی با اشاره به عدم استقبال راه‌آهن از شرکت در نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی در سال جاری گفت: برگزاری نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی بدون حضور متولی اصلی آن‌یک امر کم‌ارزش است و این نمایشگاه آن ارزش هر سال خود را نخواهد داشت.

این کارشناس حمل‌ونقل ریلی افزود: حضور یا عدم حضور شرکت‌ها نیز بستگی به وضعیت مالی شرکت‌ها و وضعیت اقتصاد کشور دارد. شرکت‌ها اگر تشخیص دهند عرضه شرکت و محصولات در نمایشگاه برای آن‌ها سودآوری داشته باشد، در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.

به گزارش تین نیوز، هشتمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی و صنایع وابسته مطابق تقویم نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران قرار است در تیرماه و با رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد ملی کرونا برگزار شود. با این حال راه آهن جمهوری اسلامی روز گذشته با صدور اطلاعیه از لغو این برنامه خبر داده بود که البته به سرعت توسط شرکت نمایشگاه ها این موضوع رد شد. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: نمایشگاه حمل و نقل ریلی نمایشگاه حمل حمل ونقل ریلی نمایشگاه ها تین نیوز سال جاری شرکت ها راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران از اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

سید کمال سادات با اشاره به اینکه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ اردیبهشت در محل مصلای امام خمینی و با حضور مقامات مختلف از ۴۰ کشور دنیا آغاز می‌شود و تا ۲۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت، گفت: میهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کشور هند است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: ساعت کاری این دوره از نمایشگاه همانند سال‌های گذشته از ۱۰ تا ۲۰ است و در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه به مدت یک ساعت تمدید می‌شود.

سید کمال سادات افزود: تاریخ این رویداد فرهنگی با دهه کرامت و برگزاری دور دوم انتخابات همزمان و بر این اساس تمهیدات لازم درخصوص برنامه‌های جشن کتاب و آئین‌های مذهبی و فرهنگی تدارک دیده شده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران با تاکید بر ضرورت اتخاذ تمهیدات ترافیکی، انتظامی و استقرار خودرو‌ها همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب گفت: مقرر شده طرح ترافیکی اطراف محل برگزاری نمایشگاه را مجموعه «فاتب» اجرا کند.

دیگر خبرها

  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • ‌فرایند سرمایه‌گذاری در فارس تسهیل شود
  • فارس با ظرفیت‌های متعدد به اکسپو ۲۰۲۴ ایران می‌رود
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • چین و روسیه؛ تنها شرکت‌ کنندگان خارجی نمایشگاه ریلی
  • افزایش دوبرابری قراردادهای تجاری ایران در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد