Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@03:40:34 GMT

پویش الف – ب و افتتاح پروژه‌های صنعت آب و برق در اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۲۳۸۱

پویش الف – ب و افتتاح پروژه‌های صنعت آب و برق در اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: در قالب پویش الف – ب ایران در سالجاری نیز پروژه‌های صنعت آب و برق در استان اردبیل با شتاب و قوت بیشتر اجرایی و عملیاتی می‌شود.


عباس جنگی مرنی  ۱۶ اردیبهشت با اشاره به افتتاح پروژه‌های صنعت آب و برق استان اردبیل در سال گذشته اظهار کرد: پروژه‌هایی که در سفر ریاست جمهوری و وزیر نیرو در دی ماه سال گذشته در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید، سطح امیدواری در جامعه را ارتقا بخشید به طوری که بهره‌مندی مردم مناطق مختلف استان از این پروژه‌ها موجب دلگرمی آنها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های صنعت آب و برق استان اردبیل افزایش امید و ایجاد انگیزه در بین مردم را از نتایج پویش الف-ب-ایران در سطح استان اعلام و خاطرنشان کرد: پویش الف-ب-ایران با توجه ایجاد فضای همدلی و امید در بین مردم و شرکت‌های تابعه وزارت نیرو، اهمیت فعالیت‌های انجام یافته را دوچندان کرد و همراهی و تعامل مردم با پویش را منجر شد.
جنگی مرنی ارتقای شاخص‌های توسعه در بخش‌های مختلف شرب و بهداشت، صنعت، خدمات و کشاورزی در استان را از دیگر کارکردهای مهم و پنهان پویش الف-ب-ایران عنوان کرد و گفت: بی‌شک رونق و توسعه زیرساخت‌های گردشگری با افتتاح پروژه‌های بخش آب و برق در آینده‌ای نزدیک در سطح استان رقم خواهد خورد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل برخورداری مناطق محروم از نعمت آب و برق در راستای اجرای پویش الف-ب-ایران را یادآور شد و بیان کرد: بازخوردهای مثبت از روند اجرای مناسب این پویش در بین مردم نشان از موفقیت اجرای پویش در سال جدید دارد.
جنگی مرنی با اشاره به آغاز پویش الف-ب-ایران در سال جدید با محوریت اصلاح  ساز و کارها و روندها در کنار توسعه ساخت و سازها و طرح‌های سازه‌ای آب و برق اظهار امیدواری کرد؛ با پیگیری‌ها و تامین مالی پروژه‌های نیمه کاره در بخش آب و برق استان شاهد تداوم خدمت‌رسانی و رضایت مردم در سطح استان اردبیل خواهیم بود.
وی با اشاره به پروژه‌های مختلف در دست اجرای بخش آب استان تصریح کرد: اجرای طرح آبرسانی به شهر اردبیل، احداث طرح آبرسانی و تصفیه خانه شهر خلخال، تکمیل سد مخزنی گیوی و شبکه آبیاری پایاب آن، اجرای پروژه آبرسانی به شهرهای نمین و عنبران، تکمیل شبکه آبیاری و زهکشی سبلان در شهرستان مشگین‌شهر و تکمیل ساختمان سد عمارت در شهرستان گرمی، احداث سد عنبران در شهرستان نمین، مرمت و بهسازی شبکه آبیاری مغان و احداث شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین در دشت مغان از جمله طرح‌ها و پروژه‌های در حال احداث بخش آب استان اردبیل است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات تعمیر، بازسازی و مرمت آب‌های گرم و سرد معدنی استان نیز اشاره کرد و افزود: با استفاده از فرصت تعطیلی مجتمع‌های آبگرم به دلیل مقابله با شیوع ویروس کرونا، اقدامات بسیار خوبی به منظور بازسازی و بهبود مجتمع‌های آبگرم استان اردبیل به ویژه در شهرستان‌های نیر، سرعین و مشگین‌شهر و همچنین توسعه فازهای جدید در برخی از آبگرم‌ها انجام شده است.
جنگی مرنی همچنین راه‌اندازی سامانه ارائه ۹۹ خدمت غیرحضوری به مردم شریف استان از طریق سایت اینترنتی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل و سامانه رسیدگی به تخلفات بخش آب از طریق شماره تلفن 3171 را یادآور شد و گفت: در راستای اصلاح ساز و کارها از طریق این سامانه‌ها، خدماتی که قبلا نیاز به حضور متقاضیان در واحدهای اداری شرکت بود، به صورت غیر حضوری ارائه می‌شود و کلیه تخلفات بخش آب در استان توسط همکاران شرکت رصد و کنترل می‌شود و در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.
وی به توسعه فعالیت‌های آبزی‌پروری در منابع آب و تاسیسات آبی استان اردبیل در سال جدید اشاره کرد و گفت: در این خصوص تسریع در انجام فرآیندها انجام شده است. 
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل نظارت و پایش حریم و بستر رودخانه‌های استان اردبیل را نیز از جمله اقدامات مهم شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در راستای حفاظت از منابع آبی عنوان و تصریح کرد: با استفاده از پتانسیل اکیپ‌های گشت و نظارت منابع آبی استان مورد بازرسی روزانه قرار می‌گیرند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پویش الف ب ایران شرکت آب منطقه ای اردبیل صنعت آب و برق پویش الف ب ایران استان اردبیل شبکه آبیاری آب و برق پروژه ها بخش آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۲۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)

ایسنا/اردبیل ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در روزهای ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که استان اردبیل هم در این نمایشگاه حضور خواهد یافت.

این نمایشگاه به‌طور ویژه بر ۶ حوزه شامل «صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات»، «صنعت»، «فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری»، «دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی»، «صنعت ساختمان و خدمات فنی - مهندسی» و «گروه پتروشیمی» متمرکز است.

غرفه استان اردبیل در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در سالن شماره ۴۱ مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و غرفه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل هم در سالن شماره ۳۵ مرکز نمایشگاه‌ها میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گرامیداشت مقام معلمان در پویش #معلم_من
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت
  • افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل
  • کارگران موتور محرک چرخه اقتصاد کشور هستند
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • ساماندهی فضای کسب و کار؛ جهش تولید و صنعت در استان اردبیل