Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف شریف زاده مسئول نظارت و بازرسی اتاق اصناف شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: بازرسان اتاق اصناف این شهرستان از اول اسفند ماه سال ۹۸ تا کنون بیش از ۱ هزار و ۴۴۵ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی انجام داده اند.

شریف زاده اظهار داشت: در نتیجه این تعداد بازرسی‌های انجام شده تعداد ۱۲۶ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۶۵ میلیون و ۹۰۲ هزار ریال تشکیل و برای صدور حکم به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همچنین به ۶۵ شکایت مردمی به صورت تلفنی و حضوری رسیدگی شد و ۲۰ درصد آنان متخلف و ۸۰ درصد غیر متخلف تشخیص داده شدند.

شریف زاده تصریح کرد: بازرسی‌ها در ایام ماه مبارک رمضان تشدید یافته است و بازرسان این واحد در سطح بازار حضور داشت و با مشاهده شدن هر گونه تخلف صنفی با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

مسئول نظارت و بازرسی اتاق اصناف شهرستان مهاباد از شهروندان خواست در صورت مشاهده شدن هر گونه تخلف می‌توانند با شماره ۱۲۴ واحد سازمان یا تلفن ۴۲۴۴۹۹۷۴ اتاق اصناف تماس بگیرند.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتاق بازرگانی اتاق اصناف بازرسی و نظارت اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۲۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی فسا گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر نگهداری و فروش داروی غیر مجاز در واحد صنفی مرغ فروشی ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان قرار گرفت.
فرهاد آراوند افزود: پس از تایید صحت موضوع، ماموران انتظامی در بازرسی از مغازه، هشت هزار و ۵۰ عدد انواع قرص و مقادیری دارو را که به صورت غیر اصولی و غیر بهداشتی نگهداری شده بود،  کشف کردند.
فرمانده انتظامی فسا بیان کرد: این واحد صنفی با دستور قضایی ، پلمب و ۲ نفر  پس از تشکیل پرونده  روانه زندان شدند.
شهرستان فسا در جنوب فارس و در فاصله ۱۵۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد