Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@19:04:03 GMT

رویارویی با ناو آمریکایی سوژه سریال شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۲۸۲۷

رویارویی با ناو آمریکایی سوژه سریال شد

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز سیمافیلم در راستای پروژه‌هایی که اخیرا با عنوان مینی سریال برای تولید آثاری با موضوع‌ استراتژیک و مهم تعریف کرده است، رشادت‌های شهید نادر مهدوی را نیز در این قالب به تصویر می‌کشد.

مهدی شفیعی تهیه‌کننده این مینی سریال درباره نحوه به تصویر کشیدن رشادت‌های فرمانده شهید نادر مهدوی گفت: برای رسیدن به روایتی درست و بر پایه واقعیت از رشادت‌های شهید فرمانده نادر مهدوی، تلاش کردیم تا تحقیقاتی گسترده به صورت میدانی با استفاده از کتاب های به چاپ رسیده شهید، فیلم‌های مستند درباره ایشان ساخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این مینی سریال قصد داریم رشادت‌های این شهید بزرگوار و همرزمانش را در سال ۶۶ و در جریان رویارویی با ناو آمریکایی و حفظ تمامیت ارضی این سرزمین به تصویر بکشیم.

وی درباره انتخاب کارگردان برای ساخت سریال گفت: همزمان با انجام پژوهش و تحقیق با چند تن از کارگردانان وارد مذاکره شدیم که هرچه سریعتر کار پیش برود؛ بنابراین گزارش، در سال ۱۳۶۶ که نفتکش‌ها و کشتی‌های تجاری ایران هدف رژیم بعث عراق و هم‌پیمانش قرار می‌گرفت، حماسه‌ای جاوید در مقابله به مثل با دشمنان در خلیج فارس توسط دریادلان خلق شد. دریادلان نیروی دریایی سپاه به فرماندهی شهید نادر مهدوی در آب‌های خلیج فارس در حوالی جزیره فارسی به طور مستقیم با نیرو‌های نظامی آمریکایی که به آب‌های سرزمینی کشورمان تجاوز کرده بودند درگیر شدند و حماسه‌ای ماندگار را خلق کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سریال تلویزیونی صدا و سیما رسانه ملی نادر مهدوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۲۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه شهید بهشتی ،دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می‌کند

به گزارش همشهری آنلاین، سیدمحمود آقامیری رئیس دانشگاه شهید بهشتی درباره حمایت از مردم غزه و محکومیت اقدام دولت آمریکا نسبت به اساتید معترض گفت: دانشجویانی که به دلیل اعتراض به عملکرد صهیونیست‌ها از دانشگاه‌های اروپا و امریکا اخراج شده‌اند را پذیرش می‌کنیم.

وی افزود: برای این دانشجویان بورسیه تحصیلی در نظر گرفته‌ایم و هزینه آموزش، خوابگاه و اسکان را به طور کامل تقبل می‌کنیم. رئیس دانشگاه شهید بهشتی خاطرنشان کرد: همچنین از دانشجویان فلسطینی که در زندگی‌شان دچار مشکل شده‌اند نیز حمایت ویژه می‌کنیم.

کد خبر 848941 منبع: فارس برچسب‌ها دانشگاه‌های ایران خبر مهم اسرائیل ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • هویت شهید «مجتبی نادر طهرانی» شناسایی شد
  • نسل جوان با رشادت های دفاع مقدس آشنا شوند
  • دانشگاه شهید بهشتی ،دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می‌کند
  • تشییع شهدای تازه تفحص شده همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان
  • گاف عجیب سریال «افعی تهران» سوژه شد
  • 90 درصد «ناریا» با محوریت یک شهید هسته‌ای تصویربرداری شد
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • شرافتی: رانندگی مینی‌بوس در «نون‌خ۵» برای من چالش‌برانگیز بود