Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@06:23:34 GMT

راه‌اندازی اتاق مصرف در گرمخانه ها قطعی نیست

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۲۹۰۴

راه‌اندازی اتاق مصرف در گرمخانه ها قطعی نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمالک حسینی، سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران درباره تشکیل «اتاق مصرف» در گرمخانه‌های پایتخت گفت: شهرداری تهران در ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور، درخواست تشکیل اتاق مصرف در گرمخانه‌ها را داد. این کار با صدور مجوزهای لازم از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر ممکن می‌شود که ستاد تا این لحظه به سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی پاسخ قطعی مبنی بر مثبت یا منفی بودن نظرش را نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما برآیند کلی براساس صحبت‌هایی که از جانب کمیته درمان ستاد مبارزه با موادمخدر مطرح شده، این است که گویا ستاد مبارزه با مواد مخدر نسبت به موضوع راه‌اندازی اتاق مصرف نظر مثبتی ندارد و بعید است که با این موضوع موافقت شود.

حسینی درباره توزیع بسته‌های بهداشتی به کارگران شهرداری تهران نیز گفت: سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی در دو مرحله با همکاری پشتیبانی شهرداری، توزیع اقلام بهداشتی به کارگران را انجام داد. بیش از سه هزار بسته با هماهنگی مناطق مختلف بین گروه‌های هدف از مجموع نیازمندان توزیع شد. تعداد ۱۴۰ نفر از این افراد کارگران فصلی-ساختمانی از کار افتاده هستند.

بانک اطلاعاتی سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شامل ۱۰ هزار نفر از کارگران فصلی-ساختمانی است. از این تعداد به ۱۴۰ کارگر از کارافتاده هم بسته بهداشتی و هم بسته معیشتی داده شد.

کد خبر 4917742

منبع: مهر

کلیدواژه: گرمخانه مواد مخدر شیوع کرونا ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران شورای شهر تهران قوه قضاییه کمیته امداد امام خمینی روز معلم ماه مبارك رمضان شیوع کرونا سیدابراهیم رئیسی آموزش مکمل بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی شهر تهران محسن حاجی میرزایی سازمان رفاه اتاق مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۲۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازوان توانمند کارگران تضمین کننده توسعه و رونق تولید در جامعه است

سید فرهاد ناصری نیا در نشست مدیران دستگاه‌های اجرایی مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در لرستان و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان با فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) به مناسبت هفته کارگر ، اظهار داشت : این هفته فرصت مناسبی برای تجلیل از خدمات ارزنده کسانی است که به‌عنوان سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی، از مهمترین ارکان توسعه، بالندگی و خوداتکایی جامعه به‌شمار می‌روند.

وی افزود: بدون شک، پیشرفت و استقلال اقتصادی و صنعتی کشور مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های کارگران است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد : تاریخ انقلاب اسلامی نشان از نقش محوری کارگران در پیروزی جمهوری اسلامی ایران و استقرار نظام اسلامی داشته و همچنین این قشر از جامعه طی هشت سال دفاع مقدس نیز به عنوان سرباز و بسیجی در میدان های جنگ و در سنگر تولید حضور پررنگی داشتند.

او بیان کرد: یکی از موضوعاتی که پیگیر آن هستیم راه‌اندازی بازارچه دائمی تولیدات مشاغل خانگی کارگاه‌های خرد خانگی استان است. این موضوع، در صورت تحقق می‌تواند کمک زیادی به اشتغال لرستان و رونق گرفتن کارگاه‌های زودبازده استان کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: بعد از انقلاب اسلامی به قشر کارگر بها داده شد و امام راحل و پس از آن مقام معظم رهبری، نگاه ویژه به کارگران داشته‌اند.

وی گفت: کارگران نقش مهمی در خودکفایی کشور دارند و با همت آنها چرخ اقتصاد به گردش افتاده و اثرگذاری آن‌ها ملموس است. لازم است به این قشر اثرگذار، سلامت روح و جسم آن‌ها، آرامش در خانواده، محیط کار و امنیت شغلی توجه ویژه شود و این را در اولویت کاری خود قرار داده‌ایم.

ناصری نیا توجه ویژه به تولید را اولویت مهم دولت دانست و با بیان اینکه در راستای تحقق شعار سال تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و بسیج کارگری در کنار هم هستند، افزود: جلسات شورای هماهنگی به‌صورت میدانی و شهرستانی برگزار و مشکلات مردم به‌صورت ویژه رسیدگی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بازوان توانمند کارگران تضمین کننده توسعه و رونق تولید در جامعه است
  • بیش از ۲۶ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد+ تصویر
  • نمایندگان کارگران همدان با شهدا تجدید پیمان کردند
  • لایحه پیشنهادی امنیت شغلی کارگران به کجا رسید؟
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • بررسی ۹ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • معاون وزیر کار : دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم تقریبا رشد کرده
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند