Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@18:30:27 GMT

۲۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گلستان توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۳۲۱۶

۲۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گلستان توزیع می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، هادی حق شناس صبح سه شنبه در مراسم «پویش دست یار- رزمایش همدلی برای ایران همدل» اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مواسات توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان گلستان آغاز شده و هم‌اکنون کمتر نیازمندی در استان هستند که این بسته‌ها را دریافت نکرده باشند.

وی با اشاره به اینکه حضور و همکاری دستگاه‌های مختلف در اجرای طرح مواسات بی‌سابقه بوده است، افزود: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان ماه مبارک رمضان ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گلستان ادامه داد: گلستان بین ۴۷۰ تا ۴۸۰ هزار خانوارد دارد و پیش‌بینی می‌کنیم از هر دو خانوار یکی از آن‌ها بسته معیشتی دریافت کنند.

وی از کمک مجدد سه میلیارد تومانی کمیته امداد کشور برای تهیه بسته حمایتی جهت توزیع در بین اقشار نیازمند گلستان خبر داد و تصریح کرد: با این کمک حدود ۲۰ هزار بسته معیشتی تهیه می‌کنیم.

حق شناس خاطرنشان کرد: امید داریم بتوانیم این بسته‌های معیشتی را به دست خانواده‌های نیازمند واقعی که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند، برسانیم به گونه‌ای که عزت نفس آن‌ها حفظ شود.

کد خبر 4917775

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار گلستان گرگان هادی حق شناس ویروس کرونا ماه مبارك رمضان شیراز بوشهر شیوع کرونا ایلام قزوین گرگان شهرکرد کمک به نیازمندان مواسات بیرجند بارش باران جهش تولید بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۳۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، ناصر مرادی پویانی در گفت‌وگویی با اعلام این خبر اظهار کرد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار  خانواده  در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

وی همچنین با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش  داشته است، گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوار های یک نفره یک میلیون تومان ، دونفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان ، سه نفره ۲ میلیون تومان، چهار نفره ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد استان همچنین گفت: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده های مددجو بوده و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

مرادی‌پویانی تصریح کرد: هم اکنون تعداد ۶۱هزار و ۸۰۸  نفر در قالب ۲۷ هزار و ۵۲۰  خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • خبر شکستن یک سد معیشتی در ساوه چه بود؟
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار