Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@14:23:41 GMT

بارگیری بیش از ۸۷ هزار تن کالا در راه آهن شمال ۲

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۳۹۷۸

بارگیری بیش از ۸۷ هزار تن کالا در راه آهن شمال ۲

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین ولدی ظهر سه شنبه در گفتگویی با اشاره به اینکه در یک ماه گذشته ۸۷ هزار و ۹۹ تن کالا در راه آهن شمال ۲ بارگیری شده است، اظهار کرد: در این مدت در این مدت ابلاغ برنامه‌ها در زمینه بارگیری ۱۸۶ درصد تحقق یافته است.

وی به محقق شدن ۱۹۹ درصدی برنامه‌های ابلاغی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در حوزه تخلیه بار در راه آهن شمال ۲، گفت: خوشبختانه تعامل خوبی در زمینه جا به جایی بار میان راه آهن شمال ۲ با صنایع فولاد، فرآورده‌های چوبی، تولیدی‌های دام و طیور و شرکت‌های راه سازی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه آهن شمال ۲ با بیان اینکه طی یک ماه گذشته ۱۹۲ هزار و ۲۸ تن کالا نیز در این راه آهن تخلیه شده است، افزود: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد ۱۰۵ درصدی در این حوزه هستیم.

کد خبر 4917836

منبع: مهر

کلیدواژه: راه آهن شمال تخلیه و بارگیری ویروس کرونا ماه مبارك رمضان شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین ایلام گرگان شهرکرد کمک به نیازمندان مواسات بیرجند بارش باران جهش تولید راه آهن شمال ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۳۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران شمال بازگشایی شد

ایسنا/مازندران رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس گفت: آزاد راه تهران شمال که شب گذشته بر اثر ریزش سنگ و بارندگی مسدود شده بود بازگشایی شد.

مهدی صفایی درگفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه درحال حاضر محور کندوان از ترافیکی روان برخوردار است،گفت: پیش‌بینی می‌شود با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مسافران به محل زندگی خود، این محور تا ساعاتی دیگر از ترافیکی پرحجم برخوردار شود.

وی با اشاره به ریزش سنگ و مسدود شدن آزاد راه تهران شمال در شب گذشته اظهار کرد: با تلاش نیروهای راهداری استان تهران، این محور بازگشایی شد و مشکلی برای تردد ندارد.

صفایی افزود: جهت کاهش بار ترافیک به احتمال زیاد این مسیر از ساعت ۱۲ امروز از سمت تهران مسدود و از سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران اردبیل در آماده باش کامل
  • بارگیری غیراستاندارد محموله افغانستان توسط کنسرسیوم ریلی+عکس
  • صادرات نفت ونزوئلا کاهش یافت
  • وزیر جنگ اسرائیل: مذاکرات شکست بخورد به رفح حمله می‌کنیم
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • تخلیه شمال فلسطین اشغالی از بیم واکنش حزب الله
  • نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • فرآیند تخلیه و بارگیری بنادر هرمزگان با الگوگیری از بندرشانگهای چین اصلاح خواهد شد
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد