Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@04:18:54 GMT

وضعیت فعالیت ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۴۰۸۳

وضعیت فعالیت ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد وضعیت فعالیت ورزشی در استان را با توجه به شیوع کرونا اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت رشته‌های ورزشی در شهرهای وضعیت سفید در بیماری کرونا خبر و بیان داشت: باز گشایی اماکن ورزشی در شهرستانهای که طبق اعلام ستاد مبارزه با بیماری کرونا در وضعیت سفید قرار دارند با هماهنگی فرمانداری‌ها و ستاد‌های مبارزه با بیماری کرونا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمد تقی علوی ادامه داد: حسب گزارش های ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال حاضر وضعیت ۱۳۲ شهر کشورمان از نقطه نظر شیوع کرونا سفید است و بر این اساس باشگاه های ورزشی رشته های انفرادی و غیر گروهی در این شهرها که ارتباط فردی زیادی در آن ورزش ها وجود ندارد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مجاز با هماهنگی و دستور فرمانداری‌ها فعالیت خود را آغاز کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در خصوص رشته هایی که می توانند با رعایت دستورالمعل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونا شهرستان و فرمانداری فعالیت کنند تصریح کرد: رشته های بدمینتون، قایقرانی انفرادی، دوومیدانی، اسکیت، بولینگ، تیراندازی، تیراندازی با کمان، سوار کاری، اتومبیلرانی و موتورسواری ، دوچرخه سواری، کوهنوردی، گلف، جهت یابی، اسکی، پیاده روی، بازی های فکری، طناب زنی، ورزش های طبیعی، ماهیگیری ورزشی، فریزبی، یوگا، ورزش تفریحی مهارت فردی و ورزش آمادگی جسمانی فدراسیون ورزش های همگانی رشته های ورزشی هستند که فعالیت آنها در شهرهای سفید مجاز است و تمام باشگاه ها موظف هستند پیش از آغاز فعالیت در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت نام کنند.

مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی اظهار داشت: غیر از شهرستانها و رشته های ورزشی اعلامی توسط ستاد مبارزه با بیماری کرونا ، کلیه مسابقات و تمرینات همچنان در شهرهای بویراحمد ،گچساران و کهگیلویه تا پایان اردیبهشت تعطیل می باشد.

علوی از رصد و بازرسی اماکن ورزشی توسط گروه های بازرسی اداره کل و شهرستانها خبر و ضمن تقدیر و تشکر از روساء هیات های استانی و شهرستانی و باشگاههای ورزشی در رعایت نکات بهداشتی و تعطیل نگه داشتن مکانهای ورزشی تصریح کرد: بازگشایی و تعطیلی اماکن ورزشی و باشگاه ها فقط از طریق ستاد مبارزه با بیماری کرونا وزارت ورزش و جوانان امکان پذیر است.

وی گفت: ادارات کل ورزش و جوانان استان و شهرستانها هیچ گونه نقشی در بازگشایی نداشته و ندارند و امیدوارم با رعایت نکات و پروتکل ها بهداشتی شاهد ریشه کنی این بیماری و بازگشایی مکان های ورزشی در بقیه شهرستانها باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها خواست در خصوص بازگشایی یا ادامه تعطیلی مکانهای ورزشی فقط ازطریق فرمانداریها و ستادهای مبارزه با بیماری کرونا در شهرستانها اقدام کنند.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی ورزش جوانان بیماری مبارزه با بیماری کرونا مدیرکل ورزش و جوانان ورزش و جوانان استان ستاد مبارزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۴۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جاودان سیرت هر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این دستگاه از معتبرترین برندهای روز دنیا بوده و نصب این دستگاه در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زودی راه اندازی می‌شود.

وی بیان داشت: این دستگاه با اعتباری یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی خریداری شده است.

کد خبر 6091229

دیگر خبرها

  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد
  • پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی