Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب امین زاده روز سه شنبه در دیدار با فرماندار ملکان با اشاره به اینکه از ابتدای اردیبهشت ماه موضوع اصلاح قیمت انواع نان در استان آغاز شده، اظهار کرد: ابتدا اخطار جدی سپس کسر یا قطع سهمیه آرد و در نهایت پلمب واحد صنفی از جمله مواردی است که برای واحدهای صنفی نانوایی متخلف در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تا کنون سهمیه آرد ۱۰ واحد صنفی نانوایی در شهرستان تبریز کسر و یا قطع شده است،  ادامه داد: قیمت مصوب، وزن چانه، استفاده کامل از آرد تخصیصی به واحد نانوایی و موازین بهداشتی باید از سوی واحدهای صنفی رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از مهمترین اهداف اصلاح قیمت نان را افزایش کیفیت آن عنوان و اضافه کرد: موارد غیر از این تخلف صنفی است و بازرسان معاونت نظارت و بازرسی برخورد لازم را بعمل خواهند آورد.

امین زاده موضوع نظارت و بازرسی را تعطیل ناپذیر دانست و گفت: در ایام ماه مبارک رمضان نظارت و بازرسی از همه واحدهای صنفی بویژه نانوایی ها و رسیدگی به شکایات مردمی تا لحظه افطار ادامه دارد.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی خواستار نظارات هدفمند و برنامه ریزی شده در همه ادارات صمت شهرستان ها شد و اظهار کرد: بازدیدهای مشترک با سازمان تعزیرات و شبکه بهداشت همچنان ادامه دارد.

امین زاده همچنین با تقدیر از دغدغه فرماندار شهرستان ملکان در تامین و توزیع به موقع اقلام اساسی و بهداشتی استاندارد برای شهروندان گفت: در تولید اقلام بهداشتی استاندارد دارای قیمت مصوب، مشکلی نداریم و آماده ایم بنابر اعلام مسولان شهرستانی، نسبت به تهیه و ارسال این اقلام اقدام کنیم.

وی بار دیگر با دادن اطمینان خاطر به شهروندان در تامین به موقع کالاهای مورد نیاز در ایام خاص بویژه ماه مبارک رمضان افزود: با بهره مندی از تمام توان سازمانی و بین بخشی برای نظارت بر بازار تلاش خواهیم کرد.

برچسب‌ها ملکان وزارت صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ملکان وزارت صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی ملکان وزارت صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۴۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه صادرات ایران افتتاح شد

مدرسه صادرات ایران از سوی موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت همزمان با ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی افتتاح شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، مدرسه صادرات از سوی موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت همزمان در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی افتتاح شد.

مرتضی کارگر رئیس هیات عامل موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، اظهار داشت: این موسسه سابقه 30ساله دارد، بحث صادرات محور بودن دوره‌های آموزشی در مدرسه صادرات در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: هشت دوره جامع آموزشی در این مدرسه برای تجار و صادرکنندگان برگزار می‌شود.

به گفته رئیس هیات عامل موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، دوره‌های جامع صادرات محصولات پتروشیمی، صادرات فراورده‌های نفتی، محصولات معدنی و فلزی، محصولات کشاورزی، صادرات خدمات و مصالح ساختمانی، دوره جامع خرده‌فروشی صادراتی و تربیت کارشناسی صادرات در مدرسه صادرات برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه WWW.IBTC.ir مراجعه کنند.

کارگر با اشاره به اینکه مرکز آموزش بازرگانی در راستای رسالت خود مبنی بر ارتقای دانش و مهارت فعالان اقتصادی، اقدام به تأسیس مدرسه صادرات کرده است گفت: این پایگاه آموزشی با تمرکز بر آموزش، مشاوره و ارائه اطلاعات تجاری، به دنبال توانمندسازی صادرکنندگان و کمک به توسعه صادرات کشور است.

وی عنوان کرد: کمک به حل چالش‌های صادرات، ارائه راهکارهای عملی برای افزایش صادرات، ارتقای دسترسی به داده‌های تجاری و سامانه‌های اطلاعاتی، ارائه اطلاعات به‌روز در مورد بازارهای هدف، معرفی فرصت‌های صادراتی، ارتقای دانش و مهارت‌های صادراتی، افزایش شانس موفقیت در صادرات، کاهش هزینه‌ها و ریسک صادرات و دسترسی به شبکه‌ای از متخصصان و صادرکنندگان از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این مدرسه است.

رئیس هیات عامل موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت ابراز کرد: مدرسه صادرات با تکیه بر تجارب و تخصص مرکز آموزش بازرگانی، در تلاش است تا به عنوان مرجعی معتبر در زمینه آموزش و مشاوره صادرات شناخته شود. این پایگاه آموزشی با ارائه خدمات نوین و کارآمد، به دنبال کمک به توسعه صادرات کشور و رونق اقتصادی ایران است.

*برگزاری  دوره های تخصصی برای تجار

محمد وحیدی مدیرعامل موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در باره جزییات این مدرسه گفت: در این مدرسه به صورت تخصصی بر روی کالاهای صادرات محور تمرکز کرده‌ایم 12 موضوع کالایی مشخص شده است.

وی افزود: در این مدرسه بر روی کشورهای مقاصد صادراتی فعالیت آموزشی خواهیم کرد.

مدیرعامل موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه صادرات در زنجیره ارزشمندتری قرار دارد، گفت: صادرات محور کردن کالاها منجر به تقویت فعالیت‌های کسب و کارها و استانداردسازی کالاها در عرصه بین‌المللی می‌شود.

وی تاکید کرد: شبکه‌سازی در صادرات و تجارت از مهم‌ترین مسایلی است که در این مدرسه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وحیدی خاطرنشان کرد: مدرسه صادرات با تمرکز بر کالاهای صادرات محور و کشورهای هدف صادرات راه‌اندازی شده که در آن دوره‌های تخصصی و علمی برای تجار و بازرگانان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد