Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، رزمایش همدلی و کمک مومنانه دژبان کل ارتش روز سه‌شنبه با هدف خدمات‌رسانی به کارکنان وظیفه آسیب‌دیده و کم‌بضاعت این یکان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسین صنعت‌پور امیری رییس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش و سرتیپ دوم سیدمحمدرضا حسینی فرمانده دژبان کل ارتش صبح امروز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین صنعت‌پور در مراسم آغازین این رزمایش اظهارداشت: ملت ایران پرورش یافته اهل بیت (علیهم السلام) هستند لذا در لبیک به فرمان و تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، موجی مومنانه در کشور راه افتاد و افراد مومن هرکس به اندازه توانش در مسیر کمک به نیازمندان قدم برداشت.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران که در مشکلات و بحران‌ها و در همه عرصه‌ها حضور فعال دارند در این خصوص اقدامات ارزشمندی را انجام دادند که رزمایش کمک مومنانه به سربازان کم‌بضاعت در دژبان ارتش، جلوه‌ای از دستگیری و انفاق است که در آستانه ولادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

رییس عقیدتی سیاسی ستاد ارتش خاطرنشان کرد: قرآن کریم درخصوص ویژگی نمازگزاران نکاتی را بیان می‌کند که از جمله آنها این است که آنان کسانی هستند که در اموالشان حق معلومی برای افراد محروم وجود دارد که حق معلوم غیر از خمس و زکات است.

صنعت‌پور با بیان اینکه در زیارت جامعه کبیره یکی از اوصاف ائمه معصوم (علیهم السلام) عادت آن بزرگواران به احسان و نیکی کردن است: امام حسن مجتبی (ع) همچون جد بزرگوارشان پیامبر گرامی اسلام (ص) و جده عزیزشان حضرت خدیجه (س)، همه اموال خود را فدای اسلام و دین کرد و مانند پدر و مادر عزیزش از خاندان کرم و سخاوت است که انفاق‌های فراوانی در زندگی‌ خود داشت و خانه‌اش مأوا و مأمن نیازمندان بود و امروز این رزمایش کمک مومنانه در آستانه ولادت با سعادت این امام بزرگوار برگزار شد که امیدواریم مورد رضایت حضرت حق قرار بگیرد.

سرتیپ دوم سیدمحمدرضا حسینی فرمانده دژبان کل ارتش نیز در این مراسم گفت: رزمایش کمک مومنانه در پی تدابیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درخصوص مساوات و کمک مومنانه و با هدف کمک و خدمات‌رسانی به کارکنان وظیفه کم بضاعت و آسیب‌دیده از بیماری کرونا با توزیع بسته‌های معیشتی در بین آنها امروز در سطح یگان‌های دژبان کل ارتش انجام شد.

وی افزود: دژبان کل ارتش در این رزمایش با تمام توان به صحنه آمده تا در جهت کمک و مساعدت به کارکنان وظیفه‌ای که بدلیل شیوع ویروس کرونا خانواده‌هایشان در معرض آسیب قرار گرفته‌اند، اقدام شایسته انجام دهد.

برچسب‌ها ویروس کرونا مقام معظم رهبری کمک های مردمی وضعیت معیشت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مقام معظم رهبری کمک های مردمی وضعیت معیشت ویروس کرونا مقام معظم رهبری کمک های مردمی وضعیت معیشت رزمایش کمک مومنانه دژبان کل ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۴۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!

اخیرا محققان هلندی خبر فوت مردی که ۶۱۳ روز به بیماری کرونا مبتلا بود گزارش کردند. این مرد به‌دلیل ابتلا به نقص ایمنی نتوانست بیماری کرونا را شکست دهد.

این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه، دست ایران
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • فناوری‌های نوین برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده شود
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم