Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس روز سه‌شنبه  راه اندازی میز منطقه آزاد قشم در اتاق بازرگانی شهرستان بندرعباس را در راستای سرعت‌بخشی در انجام امور و توسعه خدمات بازرگانی ضروری دانست.

محمدرضا صفا در نشستی با مدیر عامل منطقه آزاد قشم اظهار داشت: امروز بیش از هر زمان دیگری فعالان اقتصادی و مسوولان نقش تاثیرگذار اتاق بازرگانی بندرعباس در حوزه اقتصاد را احساس می‌شود و قدرت مطالبه‌گری اتاق در راستای سرعت‌بخشی در امور بازرگانی کاملا مشهود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هم‌چنین خواستار اعمال تخفیفات ویژه در حوزه گمرک و واردات کالا شد و افزود: با ایجاد مشوق در چارچوب قوانین و مقررات انگیزه سرمایه‎گذاران و فعالان اقتصادی نیز تقویت می‌شود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس اضافه کرد: به کارگیری ابزارهای مهم برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی، صادرکنندگان و تولیدکنندگان استان در اولویت کاری اتاق بازرگانی در سال جهش تولید است.

به گفته صفا، تجار، بازرگانان و همچنین فعالان اقتصادی که تمام دغدغه‌شان برون رفت از شرایط بد اقتصادی و زنده نگه داشتن تولید و به حرکت درآوردن چرخ اقتصاد است، همواره مورد حمایت اتاق بازرگانی بندرعباس هستند.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز گفت: برقراری همکاری و تعامل منطقی بین سازمان و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس می‌تواند راهگشای برخی مسائل جاری استان باشد.

حمیدرضا مومنی افزود: هر چه وحدت و نزدیکی بین اتاق بازرگانی بندرعباس به عنوان نماینده تجارهرمزگان و سازمان منطقه آزاد قشم ایجاد شود حاصل آن ارتقا و توسعه تجارت در استان خواهد بود.

وی در ادامه به پیشنهاد خود به اتاق بازرگانی کشور مبنی بر ایجاد دفاتر همه اتاق‌های بازرگانی مراکز استان‌ها و شهرستان‌های کشور در قشم اشاره کرد و اظهارداشت: از هر پیشنهادی مبنی بر توسعه صنعت، معدن و تجارت در قشم استقبال می‌شود.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم هرمزگان را یک استان درآمدزا برای کشور دانست و ضرورت همکاری و هم‌افزایی همه نهادهای مستقر در این استان برای استفاده حداکثری از موقعیت ویژه آن برای توسعه منطقه را یادآور شد.

برچسب‌ها سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی قشم اتاق بازرگانی ایران جهش تولید هرمزگان قشم تجارت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتاق بازرگانی ایران جهش تولید هرمزگان قشم تجارت اتاق بازرگانی ایران جهش تولید هرمزگان قشم تجارت اتاق بازرگانی بندرعباس سازمان منطقه آزاد منطقه آزاد قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۵۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، قائم مقام کمیته امداد کل کشور گفت: نگاه مدیریت دبیرخانه مناطق آزاد مردمی و مبتنی بر محرومیت زدایی از مناطق آزاد کشور است.

جعفر صباغیان گفت: با تعامل خوب با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، تفاهم نامه‌ای برای بهره گیری از ظرفیت‌ها برای هم افزایی و کمک به نیازمندان به امضا رسید.

وی افزود: براساس تفاهم انجام شده محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد امام خمینی در فضای نمایشگاهی عرضه خواهد شد و مراکز نیکوکاری نیز با همکاری بخش خصوصی درکیش راه اندازی می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در نشست با قائم مقام کمیته امداد کل کشور با اشاره به میزبانی کیش از ۲ میلیون گردشگر در سال، گفت: حضور گردشگران، ظرفیت مناسب و بازار فروش خوبی برای عرضه محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد فراهم می‌کند.

رحیم سرهنگی، افزود: باید به سمتی حرکت کنیم تا مددجویان توانمند شوند و به خودکفایی برسند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از ایجاد مراکز نیکوکاری با همکاری خیران و سرمایه گذاران در کیش خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صفر شدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • برقراری تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • روز پر اتفاق اتاق تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • ایجاد منطقه آزاد مغان راپیگیری می‌کنم/کشاورزی شاه‌کلید توسعه مغان
  • خروجی اکسپو فرصتی برای پیگیری قراردادهای تجاری مناسب بین کشورهاست