Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@10:52:30 GMT

آغاز توزیع ۲۹ هزار بسته معیشتی در گلستان

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۵۴۴۲

آغاز توزیع ۲۹ هزار بسته معیشتی در گلستان

استاندار گلستان روز سه شنبه در مراسم توزیع متمرکز ۱۷ هزار بسته معیشتی اهدایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در گرگان اظهار داشت: انفاق مردم و حمایت های مومنانه آنان در حالی انجام شده که ایران با تحریم های ظالمانه روبرو بوده و امکان فروش نفت ما به حداقل رسیده است.

هادی حق شناس اظهار داشت: رزمایش کمک مومنانه که دستور آن توسط  رهبر معظم انقلاب صادر شده می‌تواند عوارض اقتصادی شیوع کرونا را به حداقل  برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیش بینی کرد تا پایان ماه مبارک رمضان ۲۰۰ هزار بسته بین خانواده هایی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند توزیع شود.

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در گلستان هم در این مراسم گفت: این ستاد یک میلیون بسته کمک مومنانه را در کشور  توزیع می کند که سهم گلستان ۱۷ هزار بسته معیشتی است.

محمد مهدی سلمان‌زاده افزود : ارزش هر یک از بسته های توزیعی ۲ میلیون ریال است  که توسط ۱۳۵ گروه جهادی موسسات خیریه و سمن ها از امروز تا پایان ماه مبارک رمضان در استان توزیع خواهد شد.

همچنین در مراسم متمرکزی در گنبد، توزیع ۱۰ هزار بسته غذایی اهدایی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و سپاه نینوا گلستان در راستای تحقق رزمایش مواسات و کمک مومنانه آغاز شد.

از این تعداد چهار هزار و ۵۰۰ بسته توسط بنیاد مستضعفان و پنج هزار و ۵۰۰ بسته دیگر توسط سپاه نینوا استان تهیه شده و قرار است بین خانواده های نیازمند توزیع شود.

اقلام این بسته غذایی شامل انواع حبوبات، روغن نباتی، خرما، ماکارونی و برنج و ارزش ریالی آن بیش از ۲ میلیون ریال است.

حسن خسروی مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان در این مراسم گفت: علاوه بر این بسته‌ها، بنیاد مستضعفان هر ماه به طور میانگین ۲ هزار و ۴۰۰ بسته غذایی بین زنان باردار نیازمند از ماه چهارم بارداری تا ماه ششم شیردهی شامل انواع حبوبات، روغن، خرما، برنج، ماکارونی، گوشت، عسل و لبنیات توزیع می‌کند.

همچنین امروز سه شنبه توزیع  ۲ هزار بسته معیشتی با محوریت خیرین نوع دوست و داوطلبان توسط جمعیت هلال احمر گلستان آغاز شد.

رزمایش "مواسات و کمک‌های مؤمنانه" پس از سخنرانی نیمه شعبان رهبر معظم انقلاب و به دستور ایشان با هدف یاری رساندن به افراد کمتربرخوردار و آسیب‌دیده از شرایط اقتصادی پس از شیوع کرونا در تمامی استان ها در حال انجام است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۹۹ هزار و ۹۷۰ در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به ۶ هزار و ۳۴۰ نفر رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا گلستان همدلی ریاست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا گلستان همدلی ویروس کرونا گلستان همدلی هزار بسته معیشتی بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۵۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد

علیرضا ثواچه، مدیر مرکز نیکوکاری ایلیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با حمایت کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س)، برنامه سمت خدا و مرکز نیکوکاری ایلیا ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی یک‌ و نیم کیلویی در استان یزد بین مستمندان به مناسبت ماه شوال توزیع شد.

وی افزود: بسته های گوشت قربانی در بین محرومان شهرستان های تفت، مروست، مهریز و مناطق مختلف شهر یزد توزیع شد.

ثواچه بیان کرد: برای توزیع بسته های گوشت در بین خانوارهای نیازمند از ظرفیت گروه های فعال، خیریه و جهادی برای توزیع بسته های گوشت قربانی استفاده شد تا به دست نیازمندان واقعی برسد.

وی یادآور شد: علاوه بر این نیز در سالروز وفات حضرت خدیجه(س) و ایام ماه مبارک رمضان نیز بین ۳ هزار نفر از روزه داران به خصوص در مناطق محروم شهر یزد افطاری توزیع شده است.

ثواچه ضمن تشکر از خیرین موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک و حمایت این عزیزان، این برنامه و برنامه های دیگر را در راستای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان در سطح استان یزد اجرا کنیم.

کد خبر 6087775

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان