Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@17:22:53 GMT

تسلط هوآوی به نیمی از بازار تبلت در چین

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۵۵۸۳

تسلط هوآوی به نیمی از بازار تبلت در چین

به گزارش اقتصادآنلاین، در مراسم رونمایی از گوشی‌های هوشمند سری Huawei Nova 7 در بازار چین، شاهد معرفی تبلت جدید Huawei MatePad نیز بودیم. همچنین هی گانگ (He Gang) مدیر بخش محصولات مصرفی هوآوی، آمار و ارقامی از عملکرد این برند در بخش فروش تبلت در کشور چین نیز ارائه داد و به گفته این مدیر ارشد، عملکرد هوآوی باعث شده تا این شرکت به برند پیشتاز بازار تبلت در کشور چین تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش‌های منتشرشده هوآوی از نظر میزان فروش تبلت در بازار چین و در سه‌ماهه سوم و چهارم سال ۲۰۱۹ میلادی موفق شده با پشت سر گذاشتن رقبا، برند برتر بازار شود.

آمار و ارقام فروش بالا و موفقیت‌آمیز تبلت‌های هوآوی باری دیگر توسط رن ژنگفی (Ren Zhengfei) موسس و مدیرعامل هوآوی در مصاحبه اخیرش مورد تائید قرار گرفت. به گفته این مقام بلندپایه، شیوع ویروس کرونا فرآیند تولید و عرضه گوشی‌های هوشمند را با دشواری روبرو کرده ولی با این شرایط همچنان هوآوی در فروش تبلت، کامپیوتر و دیگر دستگاه‌های الکترونیکی روند مثبتی داشته‌است. هوآوی در گزارش مالی مربوط به سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ میلادی اعلام کرد تنها در ماه مارس سال جاری میلادی در بازار چین موفق به فروش ۴۵۰ هزار دستگاه گوشی هوشمند شده است.

لازم به ذکر است که تبلت جدید Huawei MatePad به صفحه‌نمایش ۱۰.۴ اینچی IPS با رزولوشن ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل مجهز شده و چیپ‌ست ۷ نانومتری HiSilicon Kirin 810 کنار حافظه رم شش گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی از دیگر مشخصات این محصول است. دوربین جلوی دستگاه، ۸ مگاپیکسلی بوده که مشابه همین دوربین در بخش پشتی نیز به کار رفته، تجهیز این تبلت به اندروید ۱۰ کنار رابط کاربری EMUI 10.1، امکان ارتباط از طریق 4G LTE (در صورت نیاز کاربر) را نیز فراهم می‌کند که همراه باتری ۷۲۵۰ میلی آمپرساعتی مشخصات قدرتمندی برای  Huawei MatePad‌ محسوب می‌شود.

مدل پایه این تبلت با چهار گیگابایت رم، ۱۸۹۹ یوان یعنی حدود ۲۶۸ دلار قیمت دارد.  در حالی که مدل قوی‌تر با شش گیگابایت رم ۲۱۹۹ یوان (حدود ۳۱۱ دلار) قیمت‌گذاری شده است. در نهایت مدل مجهز به قابلیت ارتباطی LTE با قیمت ۲۴۹۹ یوان (حدود ۳۵۲ دلار) به فروش خواهد رسید.

عرضه این محصول از ۲۶ آوریل ۲۰۲۰ میلادی معادل با ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ آغاز شده‌است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: هوآوی هواوی گوشی هوشمند هوآوی تبلت هوآوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۵۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران

یکی از گران‌ترین خودرو‌هایی که حواله‌های آن در بازار خرید و فروش می‌شود بنز است.

به گزارش روزگار خودرو، حواله بنز سی کلاس جانبازان هم اکنون تا قیمت ۱۲ میلیارد تومان در بازار به فروش می‌رسد. نکته جالب اینجاست که قیمت خودرو بعد از تحویل حداقل ۲۵ میلیارد تومان اعلام می‌شود. همچنین حواله خودرو برای معاوضه با آپارتمان ۱۰۰ متری در مناطق ۱ تا ۵ تهران هم گذاشته شده است.

در حال حاضر میانگین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در منطقه نیاوران تهران ۱۵۵ میلیون تومان است؛ بر این اساس با پول حواله خودروی مرسدس بنز c ۱۸۰ میتوان در منطقه نیاوران صاحب ملک ۷۷ متری شد.

دیگر خبرها

  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!
  • نمایشگاه خودروی پکن/ چین به دنبال تسلط بر بازار خودروهای برقی (فیلم)
  • شکست جدید آمریکا برای مهار پیشرفت هواوی
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • شویگو: آمریکا برای تسلط بر منطقه آسیا و اقیانوسیه تلاش می کند
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)