Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از نمایندگان ائتلاف الفتح عراق ضمن تاکید بر شرایط دشوار برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در مرحله آتی، خاطرنشان کرد که برگزاری این انتخابات دو سال زمان می‌طلبد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری المعلومه، احمد الاسدی، سخنگوی ائتلاف الفتح عراق تصریح کرد، انتخابات زودهنگامی برگزار نخواهد شد.

وی در ادامه افزود، در بحبوحه بحران کنونی کمیساریاری عالی انتخابات، برگزاری انتخابات زودهنگام دو سال زمان می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الاسدی همچنین گفت: عراق، کشوری ترک یا آمریکایی نیست بلکه تنها کشوری کاملا عراقی است و آنچه که این کشور را به جمهوری اسلامی ایران مرتبط می‌سازد، روابط تاریخی و عقیدتی است. ایالات متحده یک کشور اشغالگر است که جنایات بزرگی را با کشتن فرماندهان مقاومت و پیروزی مرتکب شده است.

وی عنوان داشت: دیدارها و سفرهای دیپلماتیک با مسئولان عراقی نقض قوانین این کشور نیست و سفیر آمریکا بیشتر از مسئولان ایرانی با مقامات عراقی دیدار می‌کند و پس از به شهادت رسیدن ابو مهدی المهندس، معاون رئیس حشد شعبی عراق و سردار سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با هیچ مسئول آمریکایی دیدار نداشته‌ایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ائتلاف الفتح عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان

   به گزارش  خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان، با توجه به غیبت‌های غیرمجاز و پیاپی"علی عدنان" بازیکن عراقی، با نظر محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان، این مدافع از این تیم کنار گذاشته شد و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

بر این اساس باشگاه مس رفسنجان با کسر مبلغ باقی‌مانده قرارداد و امضای توافقنامه فسخ دوجانبه، به همکاری با بازیکن عراقی پایان داد.

وی سابقه بازی در تیم‌های اودینزه، روبین کازان و آتالانتا را در کارنامه خود دارد.

"علی عدنان" بازیکن عراقی در این فصل، ۱۶ بار برای مس‌رفسنجان بازی کرد.

 

دیگر خبرها

  • حماس: اگر ارتش اسرائیل وارد رفح شود شکست سختی می‌خورد
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد
  • مقاومت فلسطین: تنها در صورت تغییرات اساسی پیشنهاد اسرائیل پذیرفته می‌شود
  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند