Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: میزان موفقیت آموزش از طریق فضای مجازی نیازمند آسیب شناسی و ارزیابی دقیق است. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله حبیب الله شعبانی بعد از ظهر امروز در جلسه ویدئو کنفرانس سرگروهان حلقات صالحین، اظهار داشت: جریانات انقلابی که شبکه صالحین نیز جزئی از آن است، در اتفاقات گذشته با عملکرد عالی که داشتند نشان دادند که دارای توانایی مدیریت جریانات اجتماعی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بحث مبارزه با کرونا، عموم مردم در ابعاد مختلف حضور داشتند، اما مدیریت این جریان در کشور خصوصا در بخش مردمی، با جریان انقلابی بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه جریان انقلابی باید از این ظرفیت بهترین استفاده را ببرد، گفت: نه تنها در حوزه کرونا، که پس از آن نیز در مسائل اجتماعی و اقتصادی باید با استفاده درست از این ظرفیت، آن را مدیریت کنیم.

رئیس بسیج‌: ‌تشکیل 200 هزار حلقه صالحین در برنامه بسیج پیش‌بینی شداردبیل| گام دوم انقلاب اسلامی در حلقات صالحین تبیین ‌می‌شود4500 حلقه صالحین در استان لرستان فعال است

 

وی با بیان اینکه صالحیان باید در عرصه مدیریت و تبیین رویکرد مدیریتی ورود کند، عنوان کرد: شاخصه‌های تربیتی مدیریت، باید مد نطر سرگروهان در حلقات صالحین باشد.

امام جمعه همدان با اشاره به اهمیت و لزوم توجه به بحث تربیت، گفت: جریان خلقت مبتنی بر تربیت است، به این معنی که ابتدا و انتها خلقت بشر با مسئله تربیت همراه می‌باشد.

وی خواستار توجه به مشکلات پسا کرونا شد و گفت: نیازمند برنامه ریزی دقیق برای پس از پایان کرونا هستیم و لذا صالحین می‌تواند با عزم جدی در این حوزه ورود کند.

آیت الله شعبانی در ادامه با اشاره به حضور جوانان در فضای مجازی پس از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، ابراز کرد: در عین حال که فضای مجازی یک فرصت است، تهدیدی نیز محسوب می‌شود؛ به این دلیل که این مدیریت این فضای در دست ما نیست و نمی‌توان به آن اعتماد کرد.

وی تصریح کرد: باید بررسی کنیم و ببینیم که بحث آموزش در فضای مجازی به چه اندازه موفق بوده است، و نکات ضعف آن در عرصه تربیتی را شناسایی کنیم، چرا که تربیت، یک فرآیند مستمر و مداوم است.

امام جمعه همدان حلقات صالحین را بهترین مکان برای جذب جوانان به حوزه عنوان کرد و گفت: طرح صالحین دارای ظرفیت خوبی برای جذب جوانان به حوزه‌های علمیه است و سرگروهان باید جوانان حاضر در این جلسات را با حوزه آشنا کنند.

انتهای پیام/741/ی

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حلقات صالحین فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۶۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران

با توجه به حضور گسترده شهروندان در ایام بهاری در بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران طرح بازرسی HSE از بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران توسط ادارت HSE واحد‌های تابعه شهرداری تهران با نظارت مستمر دبیرخانه HSE اجرا شد.

در این طرح تعداد ۱۴۸۵ بوستان مورد بازرسی تخصصی HSE قرار گرفت و با در نظر گرفتن مخاطرات و الزمات قانونی تعداد ۱۵۶۱۴ عدم انطباق (موارد ناایمن) شناسایی شد که بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از تعداد مذکور ۷۷۷۷ مورد رفع و باقیمانده در دست پیگیری است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی
  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • مقابله با گرمای شهری از طریق باغ‌های گیاه‌شناسی